printlogo


کد خبر: 259675تاریخ: 1401/8/22 00:00
خبر


فقط هنانوف برنگشت
از هفت مربی و بازیکن خارجی پرسپولیس، 6 نفر برای تعطیلات و استراحت راهی کشورشان شده بودند که از این جمع، پنج نفر برای شروع تمرینات به کشور بازگشتند. با هماهنگی‌هایی که بخش امور ورزشی باشگاه در روزهای گذشته برای روادید و پروازهای اعضای خارجی پرسپولیس انجام داد، پنج نفر وارد ایران شدند و وحدت هنانوف در روزهای آینده به کشور باز می‌گردد. این در حالی است که ولسلی ننکا هم ایران را ترک نکرده بود. شیخ دیاباته، یورگن لوکادیا، گئورگی گولسیانی، اوسمار لوس‌ویرا و پپه لوسادا نفراتی هستند که طی روزهای جمعه و شنبه وارد ایران شدند.
 
دبی قطعی شده پول نیست!
در حالی که پیش از این از کشورهای عمان و کویت هم به‌عنوان محل احتمالی برگزاری اردوی پرسپولیس نام برده می‌شد، اما برگزاری اردو در امارات تا این لحظه قطعی است. البته پرسپولیسی‌ها برای برگزاری این اردو در دبی با مشکلاتی هم روبه‌رو هستند. مشکل اصلی پرسپولیسی‌ها برای برگزاری این اردو مسائل مالی است که رضا درویش پیگیر حل آن است. با این حساب اردوی پرسپولیس در دبی در صورتی برگزار خواهد شد که منابع مالی آن تأمین شود و به عبارت دیگر اگر اسپانسری برای این اردو پیدا نشود، برگزاری آن در هاله‌ای ابهام خواهد بود.
 
اوسمار و پپه خانه‌دار شدند
باشگاه پرسپولیس با تعطیلی مسابقات لیگ برتر، برای دو مربی تیم فوتبال این باشگاه در تهران واحد مسکونی اجاره کرده است. پپه لوسادا مربی بدنساز و اوسمار ویرا دستیار اول گل‌محمدی دو عضو خارجی کادر فنی پرسپولیس هستند که از این به بعد باید به جای هتل در واحد مسکونی مستقل‌شان ساکن شوند.

 احتیاج بیشتر به زمین تهرانسر
طبق توافق‌های صورت گرفته و قراردادی که بین باشگاه پرسپولیس و مدیران ورزشگاه تهرانسر امضا شده، پرسپولیس می‌تواند ۵۰ جلسه در زمین نفت تمرین کند که هفته‌ای دو جلسه خواهد بود اما محمد محمدی، معاون باشگاه پرسپولیس دنبال آن است تا تعداد جلسات تمرینی را تا زمان آماده‌سازی کامل ورزشگاه کاظمی به سه جلسه تمرین افزایش دهد و این پیشنهاد را نیز به مدیران مجموعه تهرانسر داده که باید دید درنهایت مدیران ورزشگاه با این پیشنهاد موافقت خواهند کرد یا نه.  گفتنی است پیمانکاران کار ترمیم را روی زمین چمن محل تمرین سرخپوشان در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرده‌اند و این زمین برای تمرین در دسترس نیست.
 
 


Page Generated in 0.0076 sec