printlogo


کد خبر: 259674تاریخ: 1401/8/22 00:00
هیچ کس انتظار برد مقابل انگلیس را ندارد
گل‌محمدی: مربیگری تیم ملی؟ تمرکزم روی پرسپولیس است



با شروع دور تازه تمرینات پرسپولیس یحیی درباره شرایط تیمش و البته تیم ملی و جام جهانی صحبت کرد که می‌خوانید: شرایط تیم ملی در آستانه جام‌جهانی: تیم ملی یک بازی تدارکاتی داشت و این بازی‌ها به شناخت مربیان کمک می‌کند. تیم ملی بازی مفیدی را پشت سر گذاشت چون باعث می‌شود بازیکنان هماهنگ‌تر شوند. جدا از نتیجه و نوع بازی که ارائه شد، بازی با نیکاراگوئه برای تیم ملی مفید بود. کی‌روش یک هفته زودتر لیگ را تعطیل کرد و در این مدت ۴۰ تا ۵۰ درصد ترکیب اصلی خود را در اختیار داشت و با آنها تمرین کرد. فکر می‌کنم با این تمرینات شناخت کی‌روش از بازیکنان بیشتر شد. با توجه به زمان برگزاری جام‌جهانی همه تیم‌ها فقط از ۱۰ روز قبل از بازی‌ها بازیکنان‌شان را در اختیار گرفتند و از طرف دیگر بازیکنان در شرایط مسابقه به تیم‌های ملی خود اضافه می‌شوند. از آنجایی که تیم‌ها اردوهایی را کنار هم نداشتند، تیم‌ها از نظر اجرای تاکتیک‌ها به مشکلاتی می‌خورند. بویژه در شروع جام‌جهانی این مشکل وجود دارد اما با گذشت زمان کیفیت بازی‌ها بهتر خواهد شد و مربیان می‌توانند با بازی‌های بیشتر تاکتیک‌های خود را اجرایی کنند. امیدوارم در هر صورت بازی‌های خوبی ببینیم.
بازی با انگلیس چقدر سخت خواهد بود: قرعه خوبی برای ما به دست آمد که با انگلیس اولین بازی به میدان برویم. هیچ‌کس انتظار ندارد ایران مقابل انگلیس به پیروزی برسد و بازیکنان ایران راحت‌تر بازی می‌کنند. جدا از نتیجه، تیم ایران با یک تیم خوب بازی می‌کند و می‌تواند با تجربه بهتر خود را برای مصاف مقابل ولز و امریکا آماده کند. در بازی اول هر نتیجه‌ای به دست بیاید، ما استفاده خودمان را از این بازی می‌بریم و شانس خوبی برای بازی‌های بعدی داریم.
چقدر امیدوارید که تیم ملی از گروهش صعود کند: تیم خوب و قوی داریم و باید به خودمان ایمان داشته باشیم و خودم احساس می‌کنم امسال سالی است که تیم ملی ایران می‌تواند از گروهش صعود کند. کار سختی است اما شدنی است. از سوی فدراسیون فوتبال با شما برای هدایت تیم ملی بعد از جام‌جهانی صحبت شده: نه، چنین شایعه‌ای صحت ندارد و کسی درباره تیم ملی با من صحبت نکرده و  همه تمرکزم روی پرسپولیس است. ما تیم خوبی داریم و باید از این شرایط خوب استفاده کنیم و امسال برای ما مهم است و برای کسب قهرمانی همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم و بحث‌های مرتبط با تیم ملی هم حاشیه‌ای است و قویاً آنها را تکذیب می‌کنم.

 


Page Generated in 0.0061 sec