printlogo


کد خبر: 259663تاریخ: 1401/8/22 00:00
پیروزی طیبی و اولاد‌قباد مقابل احمد‌عباسی
شب درخشان مسلم در سون مویکس


امیررضا همایون
خبرنگار
روز جمعه یک بازی بسیار مهم برای فوتسال ایران در اسپانیا برگزار شد.
در این رقابت تیم فوتسال پالما با اولاد‌ قباد و طیبی میزبان تیم آلبانی بود که سعید احمدعباسی را در اختیار داشت.
البته همان‌طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد شانس تیم میزبان یعنی پالما برای رسیدن به پیروزی بیشتر بود.
چرا که تیم جزیره مایورکا در این فصل با تکیه بر دو ستاره ایرانی‌اش نتایج خوبی کسب کرده و پس از تیم قدرتمند بارسلونا در رتبه دوم قرار دارد.
پالما توانست به برتری 5 بر 3 برسد. این بازی علاوه بر اینکه می‌توانست تیم پالما را در رتبه دوم نگه دارد، از یک نظر دیگر هم برای ایرانی‌ها مهم بود.
 زیرا این بازی جدال بازیکنان ایرانی شاغل در اسپانیا با یکدیگر بود. به گونه‌ای که پالما با اولاد قباد و طیبی در این بازی حضور داشت و تیم واین آلبانی هم با سعید احمدعباسی وارد زمین شد. بازیکنی که البته به علت تأخیر در صدور ویزا به تازگی به تمرینات تیمش پیوسته بود و در این بازی برخلاف انتظار به میدان رفت و دوئل جذابی را با دو بازیکن دیگر فوتسال کشورمان رقم زد.
 البته باید توجه داشت که احمدعباسی در این مسابقه موفق به ثبت گل و پاس گل نشد و باید امیدوار باشیم تا او در بازی‌های آینده تیمش با کسب آمادگی بیشتر و هماهنگی بهتر با هم‌تیمی‌هایش گلزنی کند.
اما ستاره این بازی مسلم اولاد‌قباد بود. این بازیکن برای پالما موفق شد یک گل و یک پاس گل ثبت کند تا بیشترین تأثیر را بین بازیکنان ایرانی تیم دوم لیگ فوتسال اسپانیا داشته باشد. این در حالی است که حسین طیبی کاپیتان تیم ملی کشورمان با وجود داشتن موقعیت تک به تک با دروازه‌بان تیم آلبانی پس از هفته‌ها موفق به ثبت گل و یا پاس گل برای شاگردان آنتونیو وادیو نشد.
پالما با برتری در این بازی 16 امتیازی شد و پس از تیم قدرتمند بارسلونا در رتبه دوم قرار گرفت. همچنین تیم آلبانی هم با این شکست از رتبه نهم به یازدهم سقوط کرد.

 


Page Generated in 0.0043 sec