printlogo


کد خبر: 259648تاریخ: 1401/8/22 00:00
خبر

استارت با تمرین 75 دقیقه‌ای
بعد از نزدیک به دو هفته تعطیلی، تمرینات پرسپولیس دیروز از سر گرفته شد. این تمرین در زمین تهرانسر و به‌مدت ۷۵ دقیقه به طول انجامید. برای تمرین دیروز، ملی‌پوشان حضور نداشتند و اعضای خارجی غیر از هنانوف، حاضر بودند که او نیز در روزهای آینده به تیم ملحق خواهد شد.
محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه که در محل تمرین حضور یافت، جلسه کوتاهی با سرمربی داشت و پس از آن دقایقی از تمرین را نیز به نظاره نشست. تمرین با صحبت‌های گل‌محمدی آغاز شد.گرم کردن با نرمش و کشش، کار با توپ دو نفره، پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ و اجرای پرس برای تصاحب آن در بخش کوچکی از زمین با تأکید بر انتقال سریع توپ بین بازیکنان و فوتبال درون تیمی از بخش‌های گوناگون برنامه دیروز بود.
پرسپولیس امروز تمرینات خود را در دو جلسه صبح و عصر انجام خواهد داد.
 
سه بازی تدارکاتی قبل از اردو
یحیی گل‌محمدی اعلام کرد تیمش سه بازی تدارکاتی پشت سر می‌گذارد و بعد از ۷ آذر اردویی در امارات برگزار خواهد کرد و تا ۱۷ آذر آنجا حاضر خواهند بود. به گفته یحیی، پرسپولیس دو بازی تدارکاتی هم در این اردو برگزار خواهد کرد و سپس برمی‌گردد و برای دربی آماده می‌شود. گل محمدی اعلام کرد اگر ان‌شاءالله تیم ملی از گروهش صعود کرد که بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس با تیم ملی خواهند ماند و اگر این اتفاق رخ ندهد، به ما اضافه خواهند شد.
 
برد نوجوانان در حضور عبدی
بازی برگشت تیم‌ نوجوانان پرسپولیس مقابل نوجوانان سایپا از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان تهران در شرایطی با برتری یک بر صفر سرخپوشان پایتخت خاتمه یافت که حسین عبدی پیشکسوت ارزنده پرسپولیس و سرمربی تیم نوجوانان ایران در ورزشگاه شهید درفشی‌فر حضور یافت و در کنار محسن خلیلی مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس نظاره‌گر این بازی بود. در دقیقه ۴۷ امیر حسین محمودی گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند.

باخت نونهالان مقابل سایپا
دیدار برگشت تیم‌های نونهالان پرسپولیس و سایپا از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر نونهالان تهران روز جمعه در ورزشگاه شهید درفشی‌فر و به میزبانی سرخپوشان با پیروزی سه بر یک سایپا به پایان رسید. در این بازی گل‌های تیم سایپا در دقایق1، 58 و 64 به دست آمد و تک گل پرسپولیس دقیقه ۲۸ از روی نقطه پنالتی و توسط مانی عبادی به ثمر رسید. نونهالان پرسپولیس در دقیقه ۱۹ یک ضربه پنالتی دیگر هم به‌دست آورده بودند که این ضربه توسط طاها خانمحمدی به گل تبدیل نشد.
 
 


Page Generated in 0.0062 sec