printlogo


کد خبر: 259642تاریخ: 1401/8/22 00:00
مصاحبه


حمودی: بدشانس بودیم
علی حمودی کاپیتان تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی که فکر می‌کند در بازی با پارس جنوبی جم بدشانس بودند، درباره تساوی در این بازی می‌گوید: «ما در این بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و می‌توانستیم برنده باشیم اما در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم. شاید اگر کمی دقت می‌کردیم برنده می‌شدیم اما این اتفاق نیفتاد.» حمودی با اشاره به پنالتی که برای پارس جنوبی جم گرفته شد و مرتضی آقاخان نتوانست آن را گل کند، توضیح می‌دهد: «من در آن لحظه متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد و نمی‌دانم واقعاً پنالتی بود یا نه اما خدا را شکر که گل نشد چون ما نمی‌خواهیم بار دیگر بازنده باشیم و در تلاش هستیم که رکورد نباختن خود را باز هم ادامه دهیم و بتوانیم آن را تا پایان فصل حفظ کنیم.» کاپیتان استقلال ملاثانی از اینکه رکورد نباختن در بازی هفته دوازدهم مقابل خیبر خرم‌آباد شکسته شد، هنوز ناراحت است: «در آن بازی واقعاً روز ما نبود. خیلی حیف شد که رکورد شکسته شد. 31 هفته نباختیم که کار سختی بود و هر تیمی از پس آن برنمی‌آید اما ای کاش ادامه پیدا می‌کرد.»
 
شریفات: پیش‌بینی‌ام درست بود
اسماعیل شریفات وینگر تیم آلومینیوم اراک اگرچه برای بازی مقابل نساجی مازندران محروم بود اما قبل از بازی در مصاحبه با ایران ورزشی اعلام کرده بود تیمش می‌تواند با اختلاف 3 گل، حریف را شکست دهد که این اتفاق هم افتاد و آلومینیوم موفق شد نساجی را 3 بر صفر مغلوب کند: «من خیلی دوست داشتم در آن بازی باشم اما اخراج عجیبم در بازی با استقلال مانع شد. به هر حال می‌دانستم می‌توانیم نساجی را با اختلاف 3 گل شکست دهیم که پیش‌بینی‌ام درست از آب در آمد. هنوز هم ناراحتم که در آن بازی نبودم و واقعاً حیف شد.» شریفات در رابطه با شرایط فعلی آلومینیوم ادامه می‌دهد: «از دیروز تمرینات‌مان شروع شد و تلاش می‌کنیم با تمام قدرت کار را ادامه دهیم تا در ادامه رقابت‌ها هم نتایج خوبی به دست بیاوریم.»
 
رجب‌زاده: بهانه‌جو نیستم
فجرسپاسی شیراز این هفته هم شکست خورد تا هواداران تیم کمی ناامید شوند. مهدی رجب‌زاده سرمربی فجرسپاسی در رابطه با شکست 3 بر صفر مقابل دریا بابل می‌گوید: «قبل از هر چیزی تبریک می‌گویم به تیم دریا بابل. در این بازی روز خوب ما نبود. زمین بازی هم خوب نبود و گل‌آلود بود. خاصیت تیم ما هم فوتبال روی زمین و بازی‌های کوتاه و ترکیبی است اما زمین‌های شمال که روی آوردند به چمن مصنوعی عجیب است. زمین دیروز هم گل‌آلود بود. حیف است که تیم دریا بابل در چنین زمینی بازی کند. بازی برای تیم‌های دیگر هم سخت است و قابلیت را می‌گیرد. اما بهانه‌جو نیستم و باید کار کنیم. بعد از گل دوم بچه‌ها احساسی شدند. نیمه دوم هم بازی را در اختیار گرفتیم اما بدشانس بودیم. داور هم خیلی فریاد می‌زد. باید داور قوی‌تر و تکنیکی‌تر قضاوت را به عهده می‌گرفت. یک پنالتی هم برای ما نگرفت. صحنه پنالتی روی بازیکن حریف درست بود و باید واقعیت را بگوییم.»


Page Generated in 0.0055 sec