printlogo


کد خبر: 259640تاریخ: 1401/8/22 00:00
هفته سیزدهم لیگ یک
باخت عجیب فجر و استقلال خوزستان


شیوا شیرمردی
خبرنگار
هفته سیزدهم لیگ یک دیروز در شهرهای مختلف پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی، تیم صدرنشین شمس‌آذر قزوین موفق شد چادرملو را در اردکان شکست دهد. شمس‌آذر که هفته گذشته به نتیجه مساوی رضایت داده بود این بار در مقابل تیم پایین‌نشین چادرملو که به تازگی تغییراتی هم داشت، موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسد. در این بازی، پوریا سرآبادانی در دقیقه 33 و رحمان جعفری در دقیقه 68 موفق شدند دروازه تیم سعید اخباری را باز کنند. اتفاق عجیب در این هفته شکست 3 بر صفر فجرسپاسی مقابل تیم پایین جدولی دریا بابل بود. در این بازی که در بابل برگزار شد، علی محمدی در دقیقه 18، سینا قنبرپور در دقیقه 26 و مهرداد حیدری در دقیقه 63 از روی نقطه پنالتی برای میزبان گل زدند تا فجر سومین هفته ناکامی خود را پشت سر بگذارد. تیم خیبر خرم آباد که هفته گذشته با پیروزی عجیب و ارزشمند مقابل استقلال ملاثانی موفق شد به رده دوم جدول برسد، این هفته مقابل تیم آرمان‌گهر سیرجان به تساوی یک بر یک رضایت داد. در این بازی ابتدا سجاد حسامی در دقیقه 80 برای آرمان‌گهر‌گل زد اما 10 دقیقه بعد بابا‌محمدی توانست بازی را به تساوی بکشاند تا خیبر از شکست فرار کند.
بازی تیم‌های خوشه‌طلایی ساوه و مس شهربابک هم با تساوی بدون گل تمام شد. با این تساوی مس شهر‌بابک همچنان در بالای جدول و رده چهارم باقی ماند. خوشه‌طلایی هم رده دهم را حفظ کرد. اما عجیب‌ترین بازی هفته در ماهشهر برگزار شد. جایی که تیم قعرجدولی خلیج‌فارس ماهشهر موفق شد استقلال خوزستان را مغلوب کند. خلیج‌فارس ماهشهر که در 5 هفته گذشته بازنده بود و کلاً هیچ بردی به دست نیاورده بود، در بازی مقابل تیم مدعی استقلال خوزستان به اولین پیروزی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ یک رسید. این در حالی است که استقلال خوزستان هفته گذشته پرگل‌ترین نتیجه را رقم زد و 6 بر صفر مقابل چوکای تالش پیروز شده بود. بعد از این بازی، سیروس پورموسوی سرمربی آبی‌های اهوازی اعلام کرد هدف‌شان صعود به لیگ برتر است اما حالا باید دید همچنان چنین هدفی را دنبال می‌کنند یا نه.
چوکای تالش که این روزها شرایط خوبی ندارد، در بازی خانگی مقابل ون‌پارس اصفهان باز هم شکست خورد. این بازی با نتیجه 2 بر یک تمام شد که میعاد یزدانی در دقیقه 11 برای چوکا گل زد. بعد از این گل، در دقیقه 17 یک پنالتی نصیب تیم تالشی شد اما رضا کرملاچعب آن را نتوانست گل کند. بدشانسی چوکا ادامه پیدا کرد و در دقایق 20 توسط ابوذر صفارزاده و 26 علی آزادمنش گل خوردند تا بازنده میدان لقب بگیرند.
بازی 2 تیم شهرداری‌چی هم با تساوی بدون گل تمام شد. در این بازی شهرداری همدان میزبان شهرداری آستارا بود که 2 تیم نتوانستند گل بزنند و در نهایت به تک امتیاز راضی شدند.
بازی جنوبی‌ها همچنین  نتیجه‌ای داشت. در این بازی استقلال ملاثانی میزبان پارس جنوبی جم بود که این بازی هم بدون گل تمام شد. البته پارس جنوبی جم که این روزها خوب نتیجه می‌گیرد، می‌توانست برنده باشد و به سومین پیروزی پیاپی خود دست پیدا کند اما بدشانس بود. در این بازی در دقیقه 63 یک پنالتی نصیب پارسی‌ها شد اما مرتضی آقاخان قدر آن را ندانست و نتوانست آن را گل کند تا در نهایت بازی با تساوی بدون گل تمام شود.
 


Page Generated in 0.0056 sec