printlogo


کد خبر: 259636تاریخ: 1401/8/22 00:00
خبر

جریمه انصراف از جام حذفی فقط 20 میلیون تومان
در پی حضور نیافتن دو تیم در مرحله دوم جام حذفی فوتبال، کمیته انضباطی آرای خود را پیرامون این دو بازی صادر کرد. در آرای صادره از سوی کمیته انضباطی این چنین آمده است: «بازی تیم‌های پیام شرق قائن و پویندگان تلاش مرودشت فارس که قرار بود روز 18 مهرماه برگزار شود، به‌دلیل عدم حضور تیم پویندگان تلاش مرودشت فارس برگزار نشد. این تیم سه بر صفر بازنده شده و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است. همچنین مسابقه تیم‌های پارس بندرکیاشهر و سرخ‌پوشان پاکدشت که قرار بود روز 7 مهرماه برگزار شود، به‌دلیل عدم حضور تیم سرخ‌پوشان پاکدشت، برگزار نشد. این تیم سه بر صفر بازنده شده و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.» به نظر می‌رسد انصراف تیم‌ها از حضور در جام حذفی اتفاقی است که تنها در فوتبال ایران رخ می‌دهد! جالب اینکه هزینه انصراف تیم‌ها از جام حذفی تنها 20 میلیون تومان است که این رأی هم قابل تجدید نظر است. یعنی ممکن است این جریمه کاهش یابد. در شرایطی که جریمه تیم‌ها بابت انصراف از جام حذفی کمتر از هزینه‌ای است که باید بابت ایاب و ذهاب پرداخت کنند، طبیعی است هر فصل تیم‌های بیشتری از حضور در شهر میزبان و برگزاری بازی انصراف دهند.
 
بردیف به‌دنبال حریف تدارکاتی
شاگردان قربان بردیف که از جمعه تمرینات خود را در ترکیه شروع کردند به‌دنبال برگزاری چند دیدار دوستانه در این کشور هستند. تمرینات تراکتور طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت و برگزاری چند بازی دوستانه هم در دستور کار سرخ‌پوشان قرار دارد. آنها هنوز موفق به توافق با تیمی برای بازی دوستانه نشده‌اند. تراکتوری‌ها در تلاش هستند از میان تیم‌هایی که در تعطیلات لیگ‌های باشگاهی به‌دلیل جام جهانی برای برپایی اردو در ترکیه حضور یافته‌اند، حریفانی را برگزیده و با آنها بازی کنند. محمدرضا اخباری، مهدی هاشم‌نژاد، امیر ابراهیم‌زاده و میلاد کر به‌دلیل حضور در اردوهای تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان و حجت حق‌وردی هم به جهت حضور در اردوی تیم ملی آذربایجان؛ تراکتور را در این اردو همراهی نمی‌کنند.

وزن‌کشی و تست‌ بدنی تراکتوری‌ها
بازیکنان تراکتور دیروز پس از وزن‌کشی و صرف صبحانه در روز دوم اردوی ترکیه، بلافاصله در جلسه فنی شرکت کرده و سپس در قالب دو گروه در زمین چمن حاضر شدند. بازیکنان در این جلسه تمرینی هم زیر نظر مارکو کاسر تمرینات هوازی انجام داده و در بخش پایانی تست بدنی گاکن را پشت سر گذاشتند. گوستاوو و بهزاد سلامی بهترین عملکرد را در این تست بدنی داشتند. دروازه‌بانان هم زیر نظر آلین دینکا در سالن بدنسازی وزنه زدند. کادرفنی تراکتور برای آماده‌سازی بازیکنان از نظر بدنی، رژیم غذایی سختی برای آنان در نظر گرفته‌اند. زمین هموار و باکیفیت محل تمرین تراکتور، رضایت بازیکنان را به دنبال داشته است.


Page Generated in 0.0058 sec