printlogo


کد خبر: 259628تاریخ: 1401/8/22 00:00
سکوت شماره 9 مادرید در لیون شکست؛
من واقعاً مشکل دارم!

ایمان گودرزی
روزنامه نگار
کریم بنزما با توپ طلای خود به لیون رفت و آن را در ورزشگاه سابق خود به نمایش گذاشت. بنزما بالاخره پس از انتقادهای زیادی که در هفته‌های اخیر به او وارد شده بود سکوتش را شکست. مهاجم فرانسوی در چهار بازی اخیر رئالی‌ها فقط 26 دقیقه به میدان رفت که همین مسأله باعث شد شایعاتی در مورد مراقبت بنزما از خودش برای بازی‌های جام جهانی و کم‌کاری برای مادریدی‌ها به گوش برسد.
بنزما برای پاسخ به ابهامات برای اولین بار پس از برنده شدن توپ طلا در ماه اکتبر در یک گفت‌و‌گوی عمومی شرکت کرد. مهاجم رئال مادرید که در لیون، باشگاهی که خود را مدیون آن می‌داند، حضور داشت تا توپ طلای خود را به هواداران نشان دهد با آمازون پرایم صحبت کرد و تأیید کرد که برخی از مشکلات جسمی مانع آن شده است که بتواند برای سفیدپوشان به‌صورت منظم بازی کند و این بازی نکردن‌ها هیچ ربطی به جام جهانی 2022 ندارد.
بنزما در مورد حضور در جام جهانی و قهرمانی با فرانسه در این رقابت‌ها گفت: «قهرمانی در جام جهانی یکی از بهترین هدایای تولد من خواهد بود (بنزما در 19 دسامبر، یک روز پس از فینال 2022 قطر، 35 ساله می‌شود). هر مسابقه در قطر برای ما مثل یک فینال خواهد بود. ترکیب بسیار خوبی را در تیم داریم و با تمام قدرت برای برد و موفقیت به میدان خواهیم رفت. مصدومیت‌های جزئی داشته‌ام اما جدی نیست. هنوز زمان زیادی تا 22‌ام (زمانی که فرانسه اولین بازی خود را مقابل استرالیا انجام می‌دهد) باقی مانده است. تا آن زمان کاملاً خوب خواهم شد، هم از نظر جسمی و هم روحی آماده این بازی‌ها
خواهم بود.»
شماره 9 کهکشانی‌ها حس و حالش را از دریافت اولین توپ طلا و ارزشمندترین افتخار فردی برای یک بازیکن فوتبال این طور توصیف کرد: «شگفت‌انگیز است. از باشگاه فعلی‌ام رئال مادرید که به من کمک کرد تا به رویایم برسم و از باشگاه لیون که باشگاه کودکی من به حساب می‌آید و باعث پیشرفتم شد تشکر می‌کنم. من کارم را در لیون شروع کردم و آنها همیشه در یاد من خواهند ماند، این لحظه و به اشتراک گذاشتن توپ طلایم با آنها لحظاتی باورنکردنی و دلگرم‌کننده است. اینجا شهر من است، این باشگاهی است که به من کمک کرد تا جاه‌طلبی‌ام را ادامه دهم تا بزرگ‌ترین باشگاه دنیا برای خرید من اقدام کند. دیدن این همه هوادار در اینجا باورنکردنی است، این استقبال باعث می‌شود که واقعاً به کاری که انجام داده‌ام افتخار کنم و می‌دانم که آنها نیز به من افتخار می‌کنند.»


Page Generated in 0.0060 sec