printlogo


کد خبر: 259605تاریخ: 1401/8/22 00:00
مصاحبه و خبر



اتاق‌های‌مان در فرانسه کوچک بود
پاشازاده: دروغ گفتند که پاداش 98 را دادند
مهدی پاشازاده، بازیکن سابق تیم ملی ایران درباره اینکه چرا در جام جهانی 1998 نتوانستیم از گروه صعود کنیم این جملات را به زبان آورده است: «ما تدارک خوبی برای حضور در جام جهانی نداشتیم. تیم خیلی خوبی داشتیم و اگر مسئولان کمی بیشتر حمایت می‌کردند شرایط خیلی فرق می‌کرد. در چند سال گذشته هر گاه زمین تمرین تیم ملی خراب می‌شد، صدای کی‌روش یا مربیان دیگر در می‌آمد و بلافاصله اقداماتی می‌شد اما ما با کمترین امکانات راهی فرانسه شدیم.» پاشازاده درباره پاداش‌هایی که گم شد نیز این توضیحات را داد: «پس از 20 سال به جام جهانی صعود کردیم ولی پاداشی ندادند و دروغ گفتند که به ملی‌پوشان پاداش دادیم. مصطفی هاشمی‌طبا، رئیس وقت تربیت بدنی کاغذی داد تا یک واحد مسکونی به ما تعلق بگیرد اما هر چقدر می‌گردم، آدرسش را پیدا نمی‌کنم. با همه مشکلات در جام جهانی با تمام وجود بازی کردیم. بازیکنان لژیونر با هزینه خودشان به تیم ملی اضافه شدند و بگذریم که چه هتلی در فرانسه رزرو کرده بودند. اتاق‌ها آنقدر کوچک بود که ساک‌های‌مان را کنار هم می‌گذاشتیم. من و علیرضا منصوریان تخت را جمع کردیم و چون جا نبود روی زمین خوابیدیم. جلال طالبی مربی خوبی بود و زحمت کشید اما اگر کسی مثل کارلوس کی‌روش بالای سرمان بود، قطعاً از گروه‌مان صعود می‌کردیم.»

شایعات عجیب درباره انتقال پول
ساپینتو بابت محبی درخواستی به استقلال نداده
به دنبال ناکامی باشگاه استقلال در انتقال پول به باشگاه سانتاکلارا و نامه رسمی این باشگاه پرتغالی برای بازگشت سریع محبی به تمرینات این تیم، شایعاتی با این مضمون دهان به دهان شد که ساپینتو از باشگاه استقلال خواسته شخصاً مسئولیت انتقال پول را به عهده بگیرد! این خبر صحت ندارد و سرمربی استقلال که از قوانین انتقال پول در اروپا به خوبی آگاه است هیچ درخواستی درباره انتقال دادن پول توسط خودش به باشگاه سانتاکلارا نداده است. طبق قوانینی که در سطح اروپا رعایت می‌شود همه مبالغ باید به طور مشخص از یک منبع به منبع دیگر منتقل شود و اینگونه نیست که چنین مبالغی به طور دستی آن هم توسط واسطه در اختیار یک باشگاه قرار بگیرد و سران استقلال باید مسأله را حل و فصل کنند.

اردوی استقلال هم در دبی لغو می‌شود؟
مسئولان باشگاه استقلال روز گذشته رسماً اعلام کردند که اگر مقدمات فراهم شود استقلال در یک تورنمنت چهارجانبه در کشور امارات شرکت خواهد کرد. این خبر در حالی اعلام شد که شورای برون مرزی به طور رسمی با سفر پرسپولیس به امارات مخالفت کرد و حالا این سؤال وجود دارد که آیا اجازه سفر استقلال به امارات داده خواهد شد یا خیر؟! درهمین راستا نیز شنیده می‌شود که شورای برون‌مرزی به دلایلی با سفر استقلال به دبی نیز مخالفت خواهد کرد تا هر دو تیم سرخابی پایتخت تمرینات خود را در تهران پیگیری کنند. باید دید که اگر سفر استقلال هم به امارات لغو شود آیا تورنمنت جایگزینی برای این تیم در نظر گرفته خواهد شد یا خیر؟!


Page Generated in 0.0070 sec