printlogo


کد خبر: 259604تاریخ: 1401/8/22 00:00
افشین حاجی‌پور: ابراهیمی بدشانس‌ترین بازیکن تیم ملی بود
عده‌ای نمی‌خواستند محبی به تیم ملی دعوت شود


مهدیه دریابیگی
خبرنگار
تمام ذهن‌ها این روزها متوجه تیم ملی است. فعلاً از بازی‌های باشگاهی و کری‌های متداول فوتبالی خبری نیست. بازیکنان گوش به زنگ هستند تا کی‌روش لیست نهایی جام جهانی را اعلام کند. در این میان اما بدشانس‌ترین بازیکن تا این لحظه امید ابراهیمی بود که به دلیل مصدومیت با جام جهانی خداحافظی کرد و به دلیل شرایط سنی که دارد، بعید است که دیگر رنگ جام جهانی را ببیند. با توجه به حساسیت کار و اینکه کی‌روش نشان داده حرف کسی روی او اثر ندارد سایر بازیکنانی که فکر می‌کنند حق‌شان رسیدن به پیراهن تیم ملی است تا آخرین لحظات امیدوارند تا مسافر قطر شوند. در خصوص مسائلی که این روزها پیرامون فوتبال وجود دارد با افشین حاجی‌پور بازیکن سابق استقلال همکلام شدیم.
بازی تدارکاتی تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کنید. خیلی‌ها بر این عقیده هستند بازی با تیم‌های ضعیف برای تیم ملی مفید نیست.
به نظر من بازی بدی نبود، به هر حال تیم ملی برای آمادگی هر چه بیشتر به بازی تدارکاتی نیاز داشت و این بازی می‌توانست هماهنگی بین بازیکنان را زیاد کند. البته حریف تیم ملی هم آنقدر قدرت نداشت که مقابل ملی‌پوشان ایران بایستد.
خیلی‌ها با انتقاد از این بازی‌ها به مصدومیت ابراهیمی اشاره کردند و معتقدند اینطور بازی‌ها باعث می‌شود که تیم ملی بازیکنانی مثل ابراهیمی را از دست بدهد! نظر شما در این خصوص چیست؟
این نهایت بدشانسی ابراهیمی بود که در این بازی مصدوم شد. توانایی امید به حدی است که می‌توانست یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی در جام جهانی قطر باشد. این هم دلیلی نمی‌شود چون ابراهیمی مصدوم شد ما انتقاد کنیم که تیم ملی نباید بازی می‌کرد، چون در چنین شرایطی به هر حال ممکن است هر تیمی تاوان هم بدهد.
فکر می‌کنید از بین بازیکنان استقلال چه کسی مستحق پوشیدن پیراهن تیم ملی بود؟
به نظر من محبی؛ وی در فصل جاری یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و تا آنجایی که من می‌دانم عده‌ای نمی‌خواستند محبی در تیم ملی باشد و در حق این بازیکن اجحاف شد!
اینطور که گفته می‌شود باشگاه پرتغالی که محبی را در اختیار داشته از استقلال خواسته که او را برگرداند.
این وظیفه مسئولان استقلال است که مشکل انتقال را حل کنند تا محبی در استقلال بماند. اتفاق خیلی بدی است اگر محبی به پرتغال برگردد.
 


Page Generated in 0.0050 sec