printlogo


کد خبر: 259599تاریخ: 1401/8/22 00:00
خبر


یک احتمال جذاب
ملی‌پوشان استقلال به اردوی خارجی می‌رسند؟

احتمال دارد استقلال در تعطیلات طولانی تا شروع دوباره لیگ برتر راهی امارات شود و در یک تورنمنت شرکت کند. گفته شده این تورنمنت در تاریخ دهم آذرماه آغاز می‌شود که اگر تاریخ اعلام شده همان باشد که در رسانه‌ها اعلام شده و تیم ملی فوتبال ایران هم به مرحله بعد جام جهانی صعود نکند، آنگاه حضور ملی‌پوشان نیز در اردوی خارجی استقلال محتمل خواهد بود. البته طبق عرف بازیکنانی که از جام جهانی فارغ می‌شوند باید به استراحت بپردازند و چند روز طبق قوانین دور از تمرینات خواهند بود اما در هر حال ممکن است ملی‌پوشان استقلال نیز در اردوی خارجی احتمالی دیده شوند.
 
و همچنان منتظر اقدامات فتح‌الله‌زاده و رفقا
ناکامی مدیران در توافق با اسپانسر

خبرهای ناامید کننده درباره مسائل مالی استقلال هر روز بیشتر می‌شود و در حالی که انتظار می‌رفت با حضور علی فتح‌الله‌زاده و بازگشت برخی معاونان که سابق در این باشگاه فعالیت می‌کردند، اوضاع مالی رو به راه شود اما چنین اتفاقاتی رخ نداده و باشگاه استقلال در اوج مشکلات مالی قرار دارد. به تازگی نیز از دل باشگاه استقلال این خبر بیرون زده که تلاش فتح‌الله‌زاده و همکارانش برای توافق دوباره با اسپانسر به جهت پرداخت بدهی به استراماچونی و تأمین بودجه لازم برای پرداخت حقوق بازیکنان بی‌نتیجه بوده و مدیران جدید تا امروز نتوانسته‌اند توفیقی در این راستا به دست آورند. بدون شک اگر اوضاع به همین منوال پیش برود و استقلال همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کند ادامه کار برای علی فتح‌الله‌زاده و همراهانش دشوار خواهد شد.
 
اعتراض زیرپوستی بازیکنان به بدقولی‌ها
پاداش سوپرجام را بدهید

روزی که فتح‌الله‌زاده در مقابل بازیکنان استقلال اعلام کرد اگر قهرمان سوپرجام شوید به هر یک از بازیکنان و اعضای کادر فنی 3 برابر پاداش همیشگی پرداخت خواهد شد تصور این بود که آقای مدیر بودجه لازم برای عمل به این وعده را تأمین کرده است اما تا به امروز هیچ پرداختی از سوی باشگاه استقلال انجام نشده و حتی گفته می‌شود برخی اعضای هیأت مدیره در صحبت‌های خودمانی گفته‌اند که فتح‌الله‌زاده قبل از اعلام این موضوع باید هیأت مدیره را در جریان قرار می‌داد و موافقت ما را می‌گرفت. همین مسأله باعث شده تا مدیرعامل باشگاه استقلال نتواند به وعده مالی خود عمل کند که این موضوع اعتراض زیرپوستی بازیکنان را نیز به‌دنبال داشته و آنها را نسبت به وعده‌های داده شده بدبین کرده است. بدون شک اگر فتح‌الله‌زاده به وعده‌هایی که می‌دهد عمل نکند، جایگاهش میان بازیکنان متزلزل خواهد شد.
 


Page Generated in 0.0060 sec