printlogo


کد خبر: 259594تاریخ: 1401/8/22 00:00
خبر


دستور ویژه کی‌روش به ملی پوشان:
بدون اجازه من حق حرف زدن ندارید

تیم ملی این هفته به قطر پرواز خواهد کرد و جام جهانی به‌صورت رسمی برایش آغاز خواهد شد. در چنین شرایطی همه به خوبی می‌دانند از زمانی که کاروان هر کدام از تیم‌های حاضر در جام جهانی وارد کشور میزبان شوند، توجه رسانه‌ای به آنها آنقدر زیاد می‌شود که کوچکترین حرکاتشان می‌تواند بازتاب بسیار بزرگی
داشته باشد.
به همین خاطر باید رفتار همه بازیکنان کاملاً کنترل شده و بر اساس یک استاندارد همه‌گیر باشد.
طبق این استاندارد، کارلوس کی‌روش به بازیکنان دستور داده بسیار مراقب رفتارها و حرف‌هایی که می‌زنند باشند.
ملی‌پوشان همچنین بدون هماهنگی با کی‌روش اجازه مصاحبه ندارند و قبل یا بعد از پایان تمرینات فقط در صورتی می‌توانند با خبرنگاران صحبت کنند که سرمربی تیم ملی پیرامون این مسأله به آنها چراغ سبز نشان داده باشد.


حریف ایران با سه سرآشپز در قطر

 انگلیسی‌ها از جمله تیم‌هایی هستند که هرگاه در جام جهانی حضور پیدا می‌کنند تدارکات بسیار وسیعی مد نظر خود قرار می‌دهند تا شرایطی کاملاً ویژه برای بازیکنانشان ایجاد کنند.
آنها چنین شیوه‌ای را برای قطر۲۰۲۲ نیز مدنظر قرار داده‌اند و جدا از کار‌های فراوانی که در کمپ اقامتی خود صورت داده‌اند، از بابت تغذیه بازیکنان نیز کلی تدارک دیده‌اند.
 از قرار معلوم انگلیسی‌ها سه سر‌آشپز کنار تیم‌شان خواهند داشت تا کاملاً بر روند طبخ غذای باب طبع بازیکنان نظارت کنند؛ غذا‌هایی که البته باید مورد تأیید متخصصین تغذیه تیم ملی این کشور هم باشد.
تیم ملی انگلیس روز ۳۰ آبان در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه به مصاف ایران خواهد
 رفت.


هماهنگی برای محرمانه ماندن بازی ایران- تونس
حتی دوربین‌های مداربسته ورزشگاه هم باید خاموش شوند

تیم ملی قبل از آغاز رقابت‌های جام جهانی یک مسابقه تدارکاتی با تونس در قطر برگزار خواهد کرد.
دیداری که  طبق برنامه چهارشنبه این هفته انجام می‌شود و کارلوس کی‌روش تأکید فراوانی دارد حتماً پشت درهای بسته باشد.
از قرار معلوم هماهنگی‌های لازم با مقامات قطری انجام شده تا هیچ دوربینی در استادیوم حضور نداشته باشد و حتی دوربین‌های مداربسته‌ای که از زمین چمن تصویر می‌گیرند هم هنگام برگزاری مسابقه خاموش باشند تا تدابیر تاکتیکی مورد نظر کارلوس کی‌روش قبل از بازی با انگلیس تحت هیچ شرایطی افشا
نشود.


Page Generated in 0.0058 sec