printlogo


کد خبر: 259593تاریخ: 1401/8/22 00:00
بلاتکلیفی رسانه‌ها بابت تأخیر در اعلام فهرست تیم ملی
سرلک و نورافکن خط می‌خورند؟


قرار بود کارلوس کی‌روش بعد از بازی تدارکاتی مقابل اروگوئه فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی را اعلام کند، ولی تا عصر روز گذشته این اتفاق رخ نداد. این رویه غیرحرفه‌ای فدراسیون فوتبال برخلاف رفتاری است که از بقیه تیم‌ها دیده‌ایم و همه آنها طبق زمانبندی و در مراسم رسمی نام مسافران جام جهانی را اعلام کردند. رسانه‌ها در این شرایط مجبور به گمانه‌زنی شدند و در نتیجه تماس با بازیکنان و نزدیکان آنها اخبار ضد و نقیضی منتشر شد.
دیروز نام میلاد سرلک و امید نورافکن به‌عنوان خط‌خورده‌های احتمالی شنیده شد. بعد از مصدومیت امید ابراهیمی به نظر می‌رسید که شانس بقیه هافبک‌های حاضر در اردو برای سفر به قطر بیشتر شده، با این حال شنیده می‌شود که سرلک در جمع بازیکنان منتخب کی‌روش نیست. هافبک پرسپولیس در بازی دوستانه مقابل نیکاراگوئه در ترکیب اصلی بود.
دعوت نورافکن هم تا آخرین ساعات بعد از ظهر دیروز قطعی نبود. بازیکن سپاهان مقابل نیکاراگوئه در خط میانی بازی کرد و سازنده تک گل تیم ملی بود، با این حال ممکن است یکی از خط‌خورده‌ها باشد. نورافکن در دوره مربیگری اسکوچیچ مدافع چپ اصلی تیم ملی بود، ولی کی‌روش برای این پست حاج‌صفی، جلالی و میلاد محمدی را در نظر دارد.
کی‌روش برای خط دفاع کنعانی‌زادگان، خلیل‌زاده، پورعلی‌گنجی و مجید حسینی را در نظر دارد و سامان فلاح هم یکی دیگر از خط خورد‌ه‌های تیم ملی است. مدافع جوان پیکان در اردوهای اخیر تیم ملی حاضر بود، ولی کی‌روش گزینه‌های باتجربه‌تر را ترجیح داده است.
ابهام دیگر فهرست تیم ملی، تعداد دروازه‌بان‌های حاضر در اردو است. به نظر می‌رسید که کی‌روش می‌خواهد سه دروازه‌بان به قطر ببرد و شانس بیرانوند، حسینی و عابدزاده بیشتر است، ولی دیروز شنیده شد که ممکن است نام چهار دروازه‌بان به فیفا معرفی شود و نیازمند هم مسافر قطر باشد.
بقیه اسامی فهرست کی‌روش صادق محرمی، رامین رضاییان، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی، روزبه چشمی، علی کریمی، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس، علی قلی‌زاده، وحید امیری، سردار آزمون، مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد و مهدی ترابی هستند.
البته ممکن است در زمان خواندن این گزارش فهرست نهایی تیم ملی اعلام شده باشد. اگر لیست کی‌روش با اسامی این گزارش تفاوت داشت به حساب اطلاع‌رسانی آماتور فدراسیون فوتبال بگذارید.
 


Page Generated in 0.0061 sec