printlogo


کد خبر: 259000تاریخ: 1401/8/14 00:00
15 روز تا جام جهانی

سرمربی امریکا:
دفاع ایران مستحکم است
گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی امریکا با بیان اینکه تیمش کار سختی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ دارد، اظهار داشت: «ایران تیم باتجربه‌ای است که خط دفاعی بسیار مستحکمی دارد و رسیدن به دروازه آنان، دشوار است.»
او گفت: «کاری به دیدار جام جهانی ۹۸ در فرانسه با ایران و مسائل سیاسی نداریم. دیدار با ایران، آخرین بازی ما در مرحله گروهی است و باید با تمرکز بالا وارد میدان شویم تا با کسب نتیجه لازم، صعود کنیم.»
سرمربی تیم ملی امریکا ادامه داد: «انگلیس مدعی اصلی گروه دوم است که بازیکنان چند میلیون دلاری دارد. آنها مربی صاحب سبک و ستاره‌های متعددی دارند و امید اصلی هستند.»
برهالتر تصریح کرد: «ولز نیز تیمی باتجربه و فیزیکی است که روشی چون انگلیس دارد و نتیجه گرفتن برابر آنها نیاز به تلاش زیادی دارد.»
 
چیلول هم مصدوم شد
بن چیلول به‌دلیل مصدومیت، حضور در جام جهانی قطر را از دست خواهد داد.
به گزارش دیلی میل، یک هفته قبل از اینکه گرت ساوت گیت فهرست ۲۶ نفره خود را برای جام‌جهانی اعلام کند، این مربی با یک خبر بد دیگر روبه‌رو شد. بن چیلول، مدافع چپ انگلیس به‌دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ جام جهانی قطر را از دست خواهد داد.
چیلول در وقت‌های تلف شده دیدار روز چهارشنبه چلسی مقابل دیناموزاگرب در لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شد.
ریس جیمز هم‌تیمی او در چلسی به همراه کایل واکر و کالوین فیلیپس از سیتی همگی در حال حاضر از میادین دور هستند تا انگلیس با یک مصدوم دیگر روبه‌رو شود.
 
خبر خوب برای تماشاگران بدون بلیت جام جهانی
شبکه «الکاس» قطر خبری خوشحال کننده برای تماشاگران جام جهانی منتشر کرد. طبق اعلام این رسانه معتبر قطری تماشاگران بدون بلیت بازی‌های جام جهانی بعد از اتمام مسابقات مرحله گروهی می‌توانند وارد دوحه شوند.
پیش از این دولت قطر شرط کرده بود در ایام جام‌جهانی تنها کسانی که بلیت مسابقات را دارند می‌توانند وارد کشور شوند ولی با قانون جدید تماشاگران بدون بلیت جام جهانی بعد از مرحله گروهی می‌توانند وارد این کشور شوند.
 
ماجرای خیابان کورنیش قطر
کشور قطر با وجود وسعت کم، تلاش زیادی برای میزبانی مناسب این رویداد مهم انجام داده و بر همین اساس چند محل و پایگاه را برای حضور هواداران در نظر گرفته است.
خیابان کورنیش دوحه مهم‌ترین و اصلی‌ترین پایگاه در نظر گرفته شده برای هواداران است و در واقع قلب هواداری در جام‌جهانی خواهد بود.
از روز گذشته، رفت و آمد خودروها به این خیابان ممنوع شده و هواداران با دوچرخه یا پیاده خود را به این خیابان می‌رسانند.
در این خیابان، پرچم‌های ۳۲ کشور حاضر در جام‌جهانی و سمبل مسابقات نصب شده و در حالی که هنوز ۱۸ روز به آغاز مسابقات مانده، مردم زیادی از ملیت‌های مختلف در آن حاضر می‌شوند.
به طور یقین با آغاز این رویداد بزرگ، خیابان کورنیش به بزرگترین پایگاه برای هواداران تیم‌های حاضر تبدیل خواهد شد.
 
 

 


Page Generated in 0.0051 sec