printlogo


کد خبر: 258972تاریخ: 1401/8/14 00:00
ما 20 نفر آنها هزار نفر تماشاگر داشتند
منافی: مسئولان برگزاری خیلی استقلالی بودند

جواد منافی مربی نساجی درباره شرایط برگزاری سوپرجام مقابل استقلال می‌گوید: «مسئولان برگزارکننده بازی‌ها ظاهراً خیلی استقلالی بودند و فقط همین کم بود که در کنار زمین لباس آبی پوشیده باشند. ببینید وقتی هماهنگ و توافق می‌شود که بازی در زمین بی‌طرف برگزار شود و به دو تیم اعلام می‌شود هر تیم فقط 20 تماشاگر می‌تواند داشته باشد باید هر دو تیم تمکین کنند نه اینکه ما 20 نفر بیاوریم و آنها بیش از هزار نفر! جو ورزشگاه به نحوی بود که ما احساس می‌کردیم داریم در استادیوم آزادی بازی می‌کنیم. با همه اینها این برد را به استقلالی‌ها تبریک می‌گوییم اما انتظار داشتیم بازی در شرایط عادلانه برگزار می‌شد. قبل از بازی مشکل هتل داشتیم و هر طور که بود آن را برطرف کردیم. از لحاظ تعداد تماشاگر و جو استادیوم که توضیحاتی را عرض کردم. در هر صورت فکر می‌کنم چنین اتفاقاتی جالب نیست.»
او با اشاره به تلاش بازیکنانش در این بازی این‌طور می‌گوید: «به بچه‌های خودمان بابت تلاشی که کردند خسته نباشید می‌گویم. می‌توانست همه چیز جور دیگری رقم بخورد و آن‌طور نشد که ما می‌خواستیم، اما این پایان کار نیست. همه ما برای این فصل همدل هستیم و زحمت می‌کشیم. مقابل همه تیم‌ها فوتبال قابل احترامی ارائه می‌دهیم. مقابل استقلال هم بچه‌های ما خیلی خوب کار کردند. امیدوارم بتوانیم از تعطیلات لیگ نهایت استفاده را ببریم و با قدرت به مسابقات برگردیم. یک بازی خانگی مقابل نفت آبادان داریم که برای سه امتیاز آن بازی وارد زمین خواهیم شد تا به امید خدا امتیازات را جمع کنیم و به رده‌های بهتر برسیم. از هواداران نساجی عذرخواهی می‌کنیم و به آنها می‌گوییم مطمئن باشند که ما در سوپرجام همه تلاشمان را به کار گرفتیم اما این پایان کار نیست و در ادامه با قدرت به رقابت‌های لیگ برمی‌گردیم چراکه حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.»
نساجی که سال گذشته قهرمان جام حذفی شده بود  و لیگ برتر جایگاهی بهتر از دوازدهمی  را نتوانست تصاحب کند، در لیگ امسال با کادر مربیگری جدید خود بهتر عمل کرده و تا پایان هفته یازدهم، جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است.


Page Generated in 0.0056 sec