printlogo


کد خبر: 258749تاریخ: 1401/8/11 00:00
خبر و مصاحبه

تأکید فتح‌الله‌زاده به مدیران
همه به کرمان بروند
علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال از همه مدیران تأثیرگذار باشگاه خواسته در سفر به کرمان حضور داشته باشند. فتح‌الله‌زاده دلیل این خواسته را بالا رفتن روحیه مجموعه تیم دانسته و در تلاش است با این اقدام بازیکنان احساس کنند که همه ارکان باشگاه به شدت خواهان دریافت جام قهرمانی هستند.

بازیکنان استقلال هوشیار باشند
ابهام در مورد کارت قرمز سوپرجام
اینکه به محض پایان جام جهانی (البته برای تیم ملی ایران) لیگ برتر دوباره نفس کشیده و جان تازه‌ای می‌گیرد، دلهره‌ای برای هواداران سرخابی در پی دارد‌ و دلیل آن هم کاملاً واضح است: «‌برگزاری دربی در هفته دوازدهم.» به خاطر همین است که استقلالی‌ها بیش از پرسپولیسی‌ها در این تعطیلات لیگ دلهره دارند، چون استقلال قرار است امروز در بازی سوپرجام به مصاف نساجی برود و انتشار شایعاتی قبل از این بازی نگرانی هواداران استقلال را برای دربی زیاد کرده است. اینکه بازیکنان چند کارته استقلال در بازی با هوادار کارت نگرفتند و از دربی محروم نشدند؛ نقطه امیدی برای دلواپسان تیم استقلال بود، اما انتشار شایعه دیروز دوباره اساس نگرانی را فراهم کرد! گفته شد در صورت اینکه بازیکنی در بازی سوپرجام کارت قرمز بگیرد از بازی دربی محروم خواهد شد. استدلال افرادی که این شایعه را دست به دست در فضای مجازی چرخاندند هم کارت قرمز گرفتن دو پرسپولیسی از جمله حمید مطهری در بازی سوپرجام فصل پیش و در نهایت محرومیت آنها از بازی لیگ برتر (بازی بعد از سوپرجام) بود. اما هیچ مقام مسئولی روز گذشته در خصوص این ابهام به وجود آمده پاسخی نداد و این خبر در حد شایعه فعلاً باقی ماند.

اولیایی:قربانزاده مقصربرداشت پول است
کاظم اولیایی، مدیرعامل سابق استقلال درباره برداشت پول از بورس، خود قربانزاده را مقصر می‌داند: «مگر آقای قربانزاده (رئیس سازمان خصوصی‌سازی) طبق قانون رئیس کمیته مصارف که خوشان تعیین کردند، نیستند؟! مگر بدون امضای رئیس کمیته مصارف می‌توان اضافه برداشت داشت؟ مگر طبق قانون برای پذیرش شرکت در بورس و فرابورس نباید مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره متفاوت باشند و حق امضای متفاوت داشته باشند؟ پس چرا در استقلال تحت مدیریت آقای آجورلو، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره استقلال یک نفر بود؟ بنابراین اگر اضافه برداشتی صورت گرفته اولین مقصر آقای قربانزاده است که به عنوان سازمان بالادستی اجازه این تخلف ساختاری را داده است. متأسفانه آقای قربانزاده با فرافکنی مسئولیت نمی‌پذیرد. با سلیقه شخصی که نمی‌توان استقلال و پرسپولیس را مدیریت کرد. باید از کارشناسان ورزشی کمک گرفت.»


Page Generated in 0.0061 sec