printlogo


کد خبر: 258743تاریخ: 1401/8/11 00:00
کدام لژیونر بازمی‌گردد؟
هیچ‌کدام!


ایمان گودرزی
روزنامه نگار
قبل از شروع فصل شایعاتی در مورد بازگشت چند لژیونر استقلالی به تیم مطرح بود. حتی گفته می‌شد محمد نادری به توافق نهایی با تیم نیز رسیده است اما در نهایت هیچ‌کدام از شایعات اتفاق نیفتاد و حتی امیرحسین حسین‌زاده نیز به جمع لژیونرهای ایرانی اضافه شد و از استقلال جدا شد. حالا باز با نزدیک شدن به نیم فصل و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستان صحبت‌هایی از بازگشت لژیونرهای استقلالی به تیم شده است. اما با بررسی بسیار ساده متوجه می‌شویم این اتفاق کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد.

مجید حسینی
قطعاً از بازیکنی که در 11 بازی تیمش در این فصل 959 دقیقه به میدان رفته نباید انتظار داشت که نیم فصل از تیمش جدا شود. مجید حسینی مدافع مورد اعتماد این فصل تیم کایسری اسپور به حساب می‌آید و هواداران استقلال با وجود خط دفاعی قابل اعتمادی که ساپینتو با سیلوا و عارف غلامی ساخته است نباید انتظار بازگشت مجید را داشته باشند.

فرهاد مجیدی
با بازگشت علی فتح‌الله‌زاده بحث بازگشت فرهاد مجیدی نیز به استقلال مطرح شد. اما سرمربی الاتحاد کلبا این روزها در اوج کاری خود به سر می‌برد و به تازگی رکورد بهترین شروع تاریخ این باشگاه را به نام خود زده است. بازگشت مجیدی در شرایطی که ساپینتو نیز در استقلال بد نتیجه نگرفته بسیار دور به نظر می‌رسد، حداقل تا آخر این فصل!

محمد نادری
نزدیک‌ترین لژیونر به استقلال اما محمد نادری بود. نادری طی چندین مرحله در نقل و انتقالات به استقلال لینک شد و گفته می‌شد حتی به این بازگشت تمایل زیادی دارد. در نهایت این انتقال هم منتفی شد و حالا با درخشش دو مدافع چپ استقلال که یکی ملی‌پوش این تیم ابوالفضل جلالی و دیگری جعفر سلمانی است خیلی بعید به نظر می‌رسد راهی برای بازگشت این بازیکن به استقلال وجود داشته باشد.

امیرحسین حسین‌زاده
امیر‌حسین این فصل با مصدومیت به شارلروا رفت. حسین‌زاده در 8 بازی که این فصل برای بلژیکی‌ها به میدان رفته 1 گل و 1 پاس گل به نام خود زده است. از طرف دیگر جانشین شایسته او در استقلال، محمد محبی به خوبی جایش را در تیم پر کرده و با وجود قرارداد سه‌ساله حسین‌زاده با شارلروا باید بی‌خیال بازگشت او شد.

علی کریمی
علی کریمی که فصل گذشته مصدومیت‌های زیادی را پشت سر گذاشت به دنبال جبران ناکامی در فصل فعلی بود اما مشکل این بود که اولویت کریمی بازی در خارج از ایران بود. بنابراین او نیز در کایسری ماندنی شد و به تازگی دوباره به ترکیب فیکس تیمش اضافه شده و حتی در لیست اولیه کی‌روش برای جام جهانی قرار گرفته است. پس با این حساب باید بی‌خیال آبی‌پوش شدن کریمی در زمستان شد.

اللهیار صیادمنش
و اما آخرین لژیونر استقلالی کسی نیست جز اللهیار صیادمنش. صیادمنش را باید یکی از دور از دسترس‌ترین بازیکنان لژیونر استقلال برای بازگشت به تیم دانست. قرارداد بلندمدت با هال‌سیتی و مصدومیت‌های پی در پی مانع بازگشت این بازیکن به استقلال خواهد بود.

امید ابراهیمی
امید نیز که از وضعیتش در الاهلی راضی است ترجیح داد در قطر بماند و به سران استقلال برای بازگشت پاسخ منفی دهد. امید این فصل 6 بازی برای الاهلی به میدان رفته و در 527 دقیقه دو گل برای تیمش به ثمر رسانده است. اولویت امید نیز بازی در خارج از ایران است و با حضورش در جام‌جهانی باید بازگشتش به استقلال را منتفی دانست.

 


Page Generated in 0.0049 sec