printlogo


کد خبر: 258556تاریخ: 1401/8/9 00:00
خبر


پایان لیگ هاکی سالنی با قهرمانی ایلام
سیزدهمین دوره لیگ برتر هاکی سالنی و انتخابی تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ از ۴ تا ۸ آبان برگزار شد و با قهرمانی تیم استان ایلام به پایان رسید.
در این دوره از مسابقات هفت تیم از استان‌های مختلف حضور داشتند که در پایان تیم ایلام قهرمان شد، تیم پیشگامان سولدوز آذربایجان در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم دانشگاه آزاد اسلامی گرگان هم سوم شد.
در پایان رقابت‌ها رضا نوروززاده از تیم پیشگامان سولدوز آذربایجان غربی به‌عنوان آقای گل مسابقات، ساسان حاتمی‌نژاد از تیم ایلام برترین دروازه‌بان، محمد کریمی از ایلام بهترین بازیکن، علی قربانی از کرمانشاه پدیده جوان مسابقات و آقایان گلگون و تقی‌زاده داوران برتر مسابقات انتخاب شدند.
 
چهارمی بانوان ایران در لیگ جهانی بسکتبال سه‌نفره دانشجویان
تیم بسکتبال سه‌نفره بانوان دانشگاه آزاد در ششمین دوره رقابت‌های لیگ جهانی بسکتبال سه‌نفره که به میزبانی ترکیه با شرکت ۱۲ تیم برگزار شد به مقام چهارم جهان رسید. تیم ایران در این دوره از رقابت‌ها با کسب ۲ پیروزی مقابل نماینده شیلی و نیوزیلند و ۲ شکست مقابل اسپانیا و مغولستان به مرحله حذفی رسید و در این مرحله مقابل تیم مکزیک با نتیجه ۱۲ بر ۶ شکست خورد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. دانشگاه آزاد در دیدار رده‌بندی نیز مقابل تیم مغولستان با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ شکست خورد و در جایگاه چهارم جهان قرار گرفت. در این رقابت‌ها چین‌تایپه قهرمان شد، مکزیک دوم و مغولستان سوم شدند.
 
رئیس فدراسیون چوگان:
در حال نابودی هستیم!
ابراهیم نوزایی، رئیس فدراسیون چوگان درباره اختلاف طولانی این فدراسیون با شرکت توسعه اماکن ورزشی گفت: «وزیر ورزش و جوانان عدم کشیده شدن این اختلاف به دادسرا را به رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اعلام کرد اما متأسفانه به دستورات و تأکیدات وزیر توجهی نشد و مجدداً از وزیر درخواست می‌کنیم به داد ورزش چوگان و جامعه چوگان کشور برسد و ما را از وضع موجود خارج کند.» او ادامه داد: «چوگان در حال نابودی است و حتی اگر صاحب زمین چوگان باشیم اما چوگان‌بازی وجود نداشته باشد به چه دردی می‌خورد؟ باید ورزشکاران را تشویق و ترغیب کنیم چرا که رشته چوگان هزینه‌های خاص خود را دارد.»
 


Page Generated in 0.0051 sec