printlogo


کد خبر: 258387تاریخ: 1401/8/7 00:00
مصاحبه و خبر


تزریق انگیزه با روش فرهاد
مجیدی: شکست النصر هدف ماست
هفته هشتم ادنوک لیگ امارات از شنبه آغاز می‌شود. در یکی از دیدارهای این هفته، اتحاد کلبا در استادیوم خانگی خود میزبان النصر خواهد بود. پلنگ‌ها هفته قبل توانستند دست به کار بزرگی زده و بازی 2 بر صفر باخته برابر الوصل را با تساوی 2 بر 2 عوض کنند. فرهاد مجیدی، سرمربی اتحاد کلبا تأیید کرد که تیمش در بازی برابر النصر می‌تواند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. مجیدی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: «فکر می‌کنم بازی بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت و در عین حال به تمام امتیازات آن نیاز داریم. برای کسب امتیاز کامل باید نهایت تلاش خود را به کار بگیریم و در تمام دقایق بازی تمرکز داشته باشیم. فکر می‌کنم بتوانیم بازی خوبی مقابل النصر انجام دهیم. از طریق تمرینات تیم، متوجه تمایل و انگیزه بالای بازیکنان به پیروزی شدم و از کاری که آنها در این فصل انجام می‌دهند راضی و به دنبال کسب امتیازات بیشتری با اتحاد کلبا هستم.» اتحاد کلبا با کسب 11 امتیاز از 7 بازی در رتبه هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد. فاصله آنها با تیم دوم جدول رده‌بندی تنها 2 امتیاز است.

حمایت کاچیچ از محرمی و بازیکنان دینامو:
بی‌تجربه‌اید، پس از بازیکنان من انتقاد نکنید
بعد از شکست سنگین مقابل میلان، انتقادها از آنته کاچیچ، سرمربی و بازیکنان دیناموزاگرب به بالاترین حد خود رسیده. این مربی باتجربه در پاسخ به انتقادها از بازیکنان و عملکرد خود اینگونه دفاع می‌کند: «من نمی‌فهمم افرادی که مدت‌هاست فوتبال را دنبال می‌کنند چطور می‌توانند یک شبه همه چیز را زیر سوال ببرند؟ بازیکنان من را که تا الان نتیجه گرفته‌اند زیر سؤال ببرند و حتی من را که مدت زیادی مربی بوده‌ام. افرادی که هرگز این فضا را حس نکرده‌اند و ندیده‌اند و حتی برخی از همکاران قدیمی‌تر که در حومه شهر آموزش دیده‌اند به من آموزش می‌دهند. به من درس می دهند! من فقط یک چیز را به منتقدان می‌گویم. اگر می‌خواهید به بالاترین مدرسه برسید، باید هزینه آن را بپردازید.»

طیبی گل زد پالما نباخت
درخشش کاپیتان در بروکسل
حسین طیبی پس از اینکه در جریان برتری ارزشمند ۱۱ بر ۵ تیمش دو گل به ثمر رساند، در جدال با غیرت قزاقستان نمایش تأثیرگذاری ارائه داد. پالما در آستانه باخت مقابل تیم یک‌امتیازی غیرت قزاقستان قرار داشت که بازهم کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گل زد و مانع از شکست تیمش شد. ستاره ایرانی در حالی که غیرت در آستانه برتری 2 بر یک قرار داشت، موفق به گلزنی در دقیقه ۳۹ شد تا این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد. پالما با این تساوی ۴ امتیازی شد تا به تنهایی در صدر جدول گروه نخست لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد. پالما در آخرین دیدار این مرحله به مصاف اندرلختِ میزبان می‌رود تا در صورت پیروزی، به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی بشود.
 


Page Generated in 0.0057 sec