printlogo


کد خبر: 258386تاریخ: 1401/8/7 00:00
شکست فاینورد، بخیه و ایکس‌ری برای ستاره تیم ملی
تکذیب یک شایعه؛ جهانبخش همین هفته برمی‌گردد


مجتبی حسین مرشدی
خبرنگار
دیدار دو تیم فاینورد هلند و اشتورم گراتس اتریش با نتیجه یک بر صفر به سود تیم اتریشی به پایان رسید.  در این دیدار که علیرضا جهانبخش حضوری 60 دقیقه‌ای در زمین بازی داشت، باشگاه روتردامی در نیمه اول کاملاً سوار بر بازی بود و موقعیت‌های بسیاری را توانست خلق کنند و حتی در دقیقه  30 تیرک دروازه تیم حریف را به لرزه درآورد اما حملات پر تعداد یاران جهانبخش در نیمه اول ثمری نداشت و بازی در این نیمه با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.
در نیمه دوم علیرضا خودش را با یک تکل به سمت توپ پرتاب کرد و بر اثر برخورد با گلر تیم حریف، مچ دستش آسیب دید و قادر به ادامه بازی نبود. سپس تعویض شد و این تیم فاینورد بود که در بازی عقب‌نشینی کرد. عقب‌نشینی فاینوردی‌ها سبب شد تا اشتورم گراتس از جو میزبانی استفاده کند و مالک بازی شود. آنها در نیم ساعت پایانی بازی موقعیت‌های فراوانی روی دروازه فاینورد ایجاد کردند و نهایتاً در وقت‌های تلف شده، تک گل دیدار را به ثمر رساندند و ورزشگاه مِرکور آرنا را منفجر کردند. در این گروه، تیم‌های لاتزیو و اشتورم گراتس به عنوان تیم اول و دوم گروه 8 امتیازی هستند و کار فاینورد 5 امتیازی برای صعود از گروه اندکی سخت شد. آنها در آخرین دیدار گروه خود باید لاتزیو را شکست دهند و منتظر نتیجه دیدار دو تیم دیگر گروه خود باشند تا وضعیت صعودشان مشخص شود.
علیرضا جهانبخش هم که آسیب دید تحت نظر پزشکان فاینورد بود تا آنها بررسی‌های دقیق‌تری روی مچ آسیب‌دیده او انجام بدهند. قرار است جهانبخش از دست مصدوم خود ایکس‌ری بگیرد تا پزشکان بعد از این مرحله درباره آسیب‌دیدگی او نظر خود را بدهند. با اینکه شایعه شده بود کاپیتان سوم تیم ملی ایران به دلیل این مصدومیت جام جهانی را از دست بدهد اما این خبر درست نیست و علیرضا می‌تواند نه تنها تیم ملی بلکه فاینورد را نیز در دیدارهای آینده همراهی کند. فقط می‌ماند چند بخیه روی مچ او که هنوز تعداد دقیقش مشخص نیست اما ظرف یکی دو روز آینده این مرحله از درمان نیز انجام خواهد شد تا جهانبخش بدون دغدغه به زمین فوتبال برگردد.
 


Page Generated in 0.0054 sec