printlogo


کد خبر: 258319تاریخ: 1401/8/5 00:00
سوژه


بزرگنمایی از نوع پرتغال
طارمی گردن اشمیت را کشید!

بازی پورتو-بنفیکا جنجال‌های زیادی از جمله اخراج کونسیسائو و پرتاب یک گلوله کاغذی به پشت راجر اشمیت سرمربی بنفیکا را در پی داشت اما اکنون با گذشت 5 روز از این مسابقه، ویدیوی دیگری در شبکه‌های اجتماعی حسابی سر و صدا به پا کرده و نشریه آبولا نیز به این حواشی دامن زده است. در تصاویر مشخص است که بازیکن آبی و سفید، گردن مربی قرمزها را می‌کشد، هنوز کسی نفهمیده قصد طارمی از این کار چه بوده است. سرمربی آلمانی لمس گردنش توسط مهاجم پورتو را احساس می‌کند و بلافاصله برمی‌گردد و چند کلمه‌ای را خطاب به طارمی می‌گوید. ویدیوی این اتفاق که بسیار وایرال شده، توسط یک شخص عادی و با تلفن همراه از صفحه تلویزیون فیلمبرداری شده و مرور آن نشان می‌دهد در این زمینه بزرگنمایی شده و به نظر، طارمی تنها به‌دنبال صحبت با مربی آلمانی بنفیکا است‌.
 
پرونده پیچیده اتحادکلبا- الوصل
بازیکن غیرقانونی در تیم مجیدی

حواشی بازی جنجالی اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی مقابل الوصل تیم سابق اسطوره استقلال تمامی ندارد. این بازی حساس با کامبک طلایی شاگردان مجیدی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید ولی حواشی بیرون از این مسابقه همچنان ادامه دارد. باشگاه اتحاد کلبا بعد از بازی بلافاصله دست به شکایت شد و خواهان 3 امتیاز بازی به‌دلیل حضور غیرقانونی بازیکن آرژانتینی الوصل شد. مجیدی منتظر 3 امتیاز شیرین این بازی به‌دلیل اشتباه ناخواسته غول اماراتی بود که با خبری جدید از تیمش مواجه شد. در جدیدترین خبر در این زمینه سایت «اسپورت» امارات اعلام کرد باشگاه الوصل هم از اتحاد کلبا شکایت کرده و مدعی شده محمد عبدالرحیم ابراهیم شاگرد مجیدی در این بازی به شکل غیرقانونی حضور داشته است. با این وضع اگر تخلف دو بازیکن محرز شود، پرونده این بازی حساس و جنجالی پیچیده خواهد شد.
 
ادعای جالب سایت فیفا
عابدزاده دروازه‌بان ایران در جام جهانی

سایت فیفا امیر عابدزاده را دروازه‌بان ایران در جام جهانی قطر دانست و در مورد او نوشت: «چهار سال پیش، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران با مهار ضربه پنالتی رونالدو بازیکن پرتغال، در حالی که امیر عابدزاده ۲۵ ساله از روی نیمکت ذخیره‌ها مسابقه را تماشا می‌کرد، در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خبرساز شد.
در آن زمان، هیچ تیمی از میان ۱۶ تیم حذف شده از مرحله گروهی کمتر از ایران (۲) گل دریافت نکرد و اگر قرار باشد ایران در نزدیکترین تورنمنت به خانه (قطر) به رؤیای دست نیافتنی خود یعنی صعود به دور بعد دست یابد، دروازه‌بانی قهرمانانه مقابل بازیکنانی مانند هری کین، گرت بیل و کریستین پولیسیچ از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. به نظر می‌رسد با رفتن به جام جهانی ۲۰۲۲، این وظیفه برای امیر عابدزاده تعیین شده است.»


Page Generated in 0.0052 sec