printlogo


کد خبر: 258312تاریخ: 1401/8/5 00:00
«نرو» ساپینتو را مراقب باشید



هومن جعفری
روزنامه‌نگار ورزشی
برگردیم به لیگ. جایی که استقلال و هوادار، یازدهمین بازی فصل خود را مقابل یکدیگر برگزار می‌کنند. نیازی به توصیف وضعیت هر دو تیم نیست چرا که به هرحال مخاطبان فوتبال، خود نیم‌نگاهی به وضع باشگاه‌ها دارند و می‌دانند اوضاع دو تیم چگونه است. استقلال فعلاً در شوک تغییر مدیریتی رخ داده است و ساپینتو، هرچند حمایت مدیرعامل را از زبانش شنیده اما برای راحتی خیالش و همچنین برای جبران امتیازات از دست رفته در بازی آخر، نیازمند این است که برای کسب این ۳ امتیاز بیش از بازی‌های قبل تلاش کند. بازگشت او به نیمکت استقلال خبر خوبی است به شرط آنکه دوباره جوگیر نشود و بابت اشتباهات داوری، کارت نگیرد!
ساپینتو اگر بتواند دو ایرادش را برطرف کند، می‌تواند در فوتبال ایران و حتی منطقه تاج پادشاهی بر سر بگذارد. اولش این اعصاب خراب و حملات وقت و بی‌وقتش به داورها و دومی، رفع بازی کم اثر در نیمه اول. او اگر این دو مشکل را پشت سر بگذارد، توقف پذیر نیست.
استقلال ۱۹ امتیازی و هوادار دوازده امتیازی، جمعه در حالی به مصاف هم می‌روند که هوادار دو بازی آخر خود را باخته در حالی که استقلال مدتهاست شکستی را تجربه نکرده. این موضوع تقابل ساپینتو با ساکت الهامی را جذاب‌تر هم می‌کند. ساکت در بازی‌های اخیر به استقلال باجی نداده و شیوه بازی مقابل این تیم را بخوبی بلد است. ببینیم او می‌تواند روی نرو ساپینتو برود و جریان بازی را از سمت فنی به سمت حاشیه هدایت کند یا خیر.
فتح‌الله‌زاده و مشاوران بی‌شمارش باید حواسشان به این موضوع باشد و به سرمربی آتشین‌خوی استقلال تذکرات لازم را بدهند. ببینیم جدال این دو تیم با چه فرجامی به پایان خواهد رسید.


Page Generated in 0.0056 sec