printlogo


کد خبر: 258269تاریخ: 1401/8/5 00:00
شکست‌ناپذیری رئال چگونه توسط لایپزیگ به پایان رسید؟
جنگ صدرنشینـــــــی داغ شد

شکست‌ناپذیری رئال مادرید به پایان رسید. لایپزیگ با یک پیروزی شایسته سه امتیاز بازی با قهرمان اروپا را گرفت.
گل‌ وینیسیوس جونیور و پنالتی دیرهنگام رودریگو برای مقابله با تیمی که بازی برتری ارائه کرد، کافی نبود و یوسکو گواردیول، کریستوفر انکونکو و تیمو ورنر برای میزبان گل زدند. رئال حالا با یک امتیاز اختلاف نسبت به رقیب آلمانی در صدر است و بازی‌های هفته آینده برای تعیین صدرنشین گروه F خواهد بود هر چند کار رئال برابر سلتیک حذف شده به مراتب آسان‌تر از لایپزیگ است که با شاختار امیدوار به صعود روبه‌رو می‌شود.
 
وینیسیوس پرتلاش
 رودریگوی بدشانس
وینیسیوس جونیور با حضور بموقع در محوطه جریمه لایپزیگ و یک ضربه سر عالی یکی از گل‌های میزبان را پاسخ داد.
او در طول بازی تلاش زیادی در حمله کرد و می‌خواست تیمش را به بازی برگرداند. پاس خیلی خوبی به رودریگو داد که از آن استفاده نکرد. وینیسیوس نشان داد بازیکنی است که رئال مادرید می‌تواند در غیاب مهاجم برنده توپ طلایش، کریم بنزما، به او اتکا کند.
رودریگو هر چه تلاش کرد راه نیفتاد. او قابل تحسین است به خاطر انگیزه‌اش در بازگشت به عقب و درگیرشدن در جریان کلی بازی اما هیچ چیز به نفعش نبود تا اینکه پنالتی دقیقه آخر را گل کرد اما این خیلی کم بود و خیلی دیر.
 
مدافع پرطرفدار
خیلی‌ها در اروپا به مدافع میانی لایپزیگ علاقه‌مند شده‌اند و گواردیول دلیلش را نشان داد. او در دقیقه 13 بالاتر از آنتونیو رودیگر ضربه سر زد و میزبان را پیش انداخت تا ثابت کند در حمله هم خطرناک است. همچنین در دفاع قدرتمند بود و در کار با توپ خونسرد.
 
بهترین بازیکن زمین
کریستوفر انکونکو بهترین بازیکن زمین بود که دائماً خط دفاع قدرتمند رئال را آزار داد. گل مهمی زد اما در طول مسابقه تهدید بزرگی برای رئال بود. بی‌جهت نیست که تیم‌های زیادی حاضرند پول خوبی برای جذب مهاجم فرانسوی بدهند چون بیشتر خطوط دفاعی قاره در برابر او ناتوان می‌شوند.
 
انتخاب‌های آنچلوتی
کارلو آنچلوتی انتخاب‌های بحث‌برانگیزی برای ترکیب اصلی خود داشت مثل اینکه خط میانی تخت و یکنواختی را در نظر گرفت که در حمله بی‌خاصیت بود. آنچلوتی برای تغییر در خط میانی هم زیادی صبر کرد و ادن آزار تنها 10 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. شاید چنین مسابقه‌ای او را مجاب کند که در ژانویه تیم را تقویت کند.
 
برای نخستین بار
تیبو کورتوآ برای نخستین بار در این فصل بیش از یک گل در یک مسابقه خورد. دروازه‌بان بلژیکی سه بار توپ را از دروازه بیرون آورد و البته روی هیچ کدام خیلی مقصر نبود اما شاید احساس می‌کند می‌توانست روی گل اول گواردیول عملکرد بهتری داشته باشد ضمن اینکه در برابر ضربه انکونکو که گل دوم را رقم زد، در تصمیم‌گیری عجله کرد.
 


Page Generated in 0.0063 sec