printlogo


کد خبر: 257867تاریخ: 1401/8/1 00:00
خبر

بازگشت قایدی
به دوران مربیگری منصوریان!
مهدی قایدی 731 دقیقه است که برای استقلال گلی به ثمر نرسانده‌ است. قایدی در بازی آخر استقلال مقابل آلومینیوم نیز به رغم آنکه تلاش بسیاری در راه گلزنی داشت اما موفق نبود تا 90 دقیقه دیگر به آمار گل نزدن‌های او اضافه شد. به طور قطع قایدی جام جهانی را با این نمایش از دست داده و کی‌روش هم دیگر او را به تیم ملی دعوت نمی‌کند اما به نظر می‌رسد مربیان استقلال باید کاری کنند که این بازیکن از لحاظ روحی و روانی دوباره اوج بگیرد و لااقل درترکیب استقلال بازیکن موفقی باشد. ادامه قایدی با این روند هم به ضرر خودش است و هم به ضرر استقلال که این روزها به شدت نیازمند داشتن یک مهاجم گلزن است.

هیچ پولی
 پرداخت نشد
با آمدن فتح‌الله‌زاده به مدیریت باشگاه استقلال خبرهایی درباره پرداخت حقوق بازیکنان دست به دست شد اما این خبر صحت ندارد و مدیرعامل جدید باشگاه استقلال هنوز نتوانسته بازیکنان را شارژ مالی کند. این اتفاق در حالی تأیید شده که فتح‌الله‌زاده قصد دارد به تمرین برود و با بازیکنان دیدار کند. اگر فتح‌الله‌زاده پای قولش باشد و به تمرین استقلال برود بدون شک با اعتراض‌‌هایی از سوی بازیکنان مبنی برپرداخت نشدن حقوقش مواجه خواهد شد. مدیرعامل جدید استقلال تا کنون نیز درباره اینکه با چه روشی می‌خواهد حقوق‌های عقب افتاده را پرداخت کند، توضیحی نداده است.

یک روز استراحت برای بازیکنان
تمرین امروز استقلال تعطیل خواهد بود و ساپینتو قصد دارد نیروی از دست رفته شاگردانش با این تصمیم بازگردد. قرار است از فردا تمرینات استقلال به طور جدی دنبال شود. ساپینتو روی دو بازی آتی استقلال بسیار حساس است و به شاگردانش اعلام کرده با قدرت در تمرینات روزهای آتی شرکت کنند تا در دو بازی آینده به برتری برسند. استقلال ابتدا با هوادار بازی می‌کند و سپس فینال  سوپرجام را انجام خواهد داد.

پایان محرومیت سرمربی استقلال
ریکاردو، این هفته روی نیمکت
پس از اتفاقاتی که در بازی با گل گهر به وقوع پیوست، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به محکومیت ریکاردو ساپینتو داد و سرمربی استقلال با توجه به یک جلسه محکومیت تعلیقی که به واسطه اتفاقات بازی با ملوان انزلی برایش ایجاد شده بود، عملاً نتوانست آبی پوشان را در جدال برابر ذوب‌آهن و آلومینیوم همراهی کند. البته او  به خاطر کارت قرمز در سیرجان، بازی با فولاد را هم از دست داده بود ‌. حالا دیگر دوران محرومیت سرمربی پرتغالی استقلال به پایان رسیده و او می‌تواند این هفته در بازی مقابل هوادار تیمش را از روی نیمکت هدایت کند. همچنین اگر اتفاق جدیدی رخ ندهد، ریکاردو برای همراهی استقلال در جدال روز یازدهم آبان‌ماه برابر نساجی که سوپرجام فصل گذشته رقابت‌های باشگاهی ایران محسوب می‌شود نیز مشکلی نخواهد داشت مسابقه‌ای که رقابت‌های باشگاهی کشورمان پس از آن عملاً برای چیزی حدود دو ماه تعطیل می‌شود.

 


Page Generated in 0.0056 sec