printlogo


کد خبر: 254949تاریخ: 1401/6/19 00:00
خبر



طلب فوتبال ایران از AFC و فیفا؛
20 میلیون دلار!


رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد فوتبال ایران حدود 20 میلیون دلار از فیفا و AFC‌ طلب دارد. با اعلام مهدی تاج فوتبال کشورمان حدود ۲۰ میلیون دلار از فیفا و AFC طلب دارد که بخش کمی از این مبلغ مربوط به باشگاه‌ها و بخش عمده آن متعلق به فدراسیون است. فدراسیون فوتبال به‌دلیل تحریم‌ها علیه کشورمان تاکنون نتوانسته این پول را دریافت کند.

پرداخت هزینه بازی با اروگوئه و سنگال

تیم ملی فوتبال ایران باید در روزهای اول و پنجم مهر در دو بازی دوستانه به مصاف اروگوئه و سنگال برود. طبق اعلام مهدی تاج با پیگیری‌های فدراسیون فوتبال امروز AFC پولی را از محل درآمدهای ایران به حساب فدراسیون قطر واریز کرد و فدراسیون قطر نیز این پول را به حریفان ایران پرداخت تا مشکلی برای برگزاری دیدارهای دوستانه ایجاد نشود.

یک استوری مشترک دیگر از ملی‌پوشان

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از انتخاب کارلوس کی‌روش با انتشار متنی مشترک از رئیس‌جمهور و رئیس مجلس درخواست کردند از این تیم حمایت شود. متن منتشر شده به شرح زیر است: «ما بازیکنان تیم ملی فوتبال به‌عنوان سربازان میهن از مسئولان بلندپایه کشورمان خصوصاً رئیس‌جمهور محترم و رئیس مجلس محترم استدعا داریم تا حمایت مادی و معنوی خود را نثار تیم ملی فوتبال و فرزندان ایران زمین نمایند. ما متواضعانه عهد می‌بندیم تا سر حد توان و تا آخرین لحظه بهترین باشیم و تسلیم نشویم. در این راه سخت فدراسیون فوتبال خصوصاً کلیه مسئولان محترم فدراسیون نیازمند حمایت و یاری همگان خصوصاً مسئولان بلند پایه هستند. پس بیایید دست در دست هم این راه سخت و دشوار را هموار کنیم.»

نامه کمیته انضباطی فیفا به ایران
6 روز مهلت برای توضیح به فیفا!

کمیته انضباطی فیفا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار ارائه توضیحات در خصوص اتفاقات دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان شد. کمیته انضباطی فیفا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران خواهان ارائه توضیحاتی در خصوص اتفاقات دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان شد و 6 روز به فدراسیون فوتبال کشورمان فرصت داد تا توضیحات خود را در این خصوص ارائه کند. جلسه کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال روز 31 شهریور ماه برگزار خواهد شد. دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان 9 فروردین‌ماه سال‌جاری در مشهد برگزار شد و تیم ملی کشورمان در آخرین دیدار خود در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی 2022 با 2 گل از سد میهمان گذشت و حالا پس از گذشت بیش از 5 ماه فدراسیون جهانی فوتبال در خصوص اتفاقات این دیدار از فدراسیون فوتبال کشورمان خواستار توضیحات شده است.


Page Generated in 0.0062 sec