printlogo


کد خبر: 254942تاریخ: 1401/6/19 00:00
یک بازیکن تیم ملی فوتسال سفر تایلند را از دست داد
شمسایی: جوانگرایی ما شبیه والیبال است


تیم ملی فوتسال پس از اتمام اردویش در تهران راهی تایلند شد تا در تورنمنت شش‌جانبه تایلند شرکت کند. تیم ملی ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های فنلاند و ویتنام همگروه است و اولین بازی‌اش 20 شهریور مقابل فنلاند خواهد بود.
تیم ملی فوتسال قرار بود با 16 بازیکن به تایلند سفر کند، ولی علیرضا جوان به‌دلیل مشکلات خدمت سربازی نتوانست این تیم را همراهی کند.
وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال درباره غیبت جوان گفت: «جوان کارت معافیت موقت داشته و فکر می‌‌‌کرده این معافی دائم است و در گیت خروج متوجه شدیم که معافی وی موقت بوده است. همیشه رسم بوده که سرپرست تیم مشکلات خروج بازیکنان را بررسی می‌کند اما متأسفانه این بازیکن اعلام کرده که من مشکل خروج ندارم. در حال حاضر کریمیان سرپرست تیم به‌دنبال راهی است که روز شنبه کارهای این بازیکن از طرف سازمان نظام وظیفه انجام شود و به محض حل شدن مشکل این بازیکن با اولین پرواز به تیم ملی در بانکوک ملحق می‌شود. علیرضا خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند و من به شخصه ناراحت این موضوع هستم.»
شمسایی اضافه کرد: «همانطور که اطلاع دارید با تیمی جوان راهی تایلند شدیم. نکته جالب اینکه در فرودگاه دبی به تیم ملی والیبال که این تیم هم مثل تیم ملی فوتسال جوان است، برخورد کردیم و هر دو تیم به‌دلیل جوان بودن دارای یک سبک هستند.»

 


Page Generated in 0.0055 sec