printlogo


کد خبر: 254922تاریخ: 1401/6/19 00:00
چرا دبیر نتوانست حق کشتی را بگیرد؟


انتخابات هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی دیروز در بلگراد صربستان برگزار شد و 7 نفر برای حضور در این هیأت رأی آوردند. دنیل ایگالی از نیجریه بیشترین رأی را آورد و دو خانم از ترکیه و چین و همینطور نمایندگانی از یونان، آلمان، رومانی و آذربایجان صاحب دیگر کرسی‌ها شدند.
نکته مهم در این رأی‌گیری ناکامی علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران در رسیدن به هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی بود. مردی که نام او در ماه‌های اخیر ورزش ایران با حاشیه و درگیری گره خورده است. او که از مجمع کمیته ملی المپیک تا ساختمان وزارت ورزش و مجمع فدراسیون کشتی، یک درگیری و آشوب جانانه ایجاد کرده و هر بار که او را به آرامش دعوت کرده‌اند، گفته فریاد می‌زنم تا حق کشتی را بگیرم.
اما رئیس فدراسیون کشتی ما نتوانست در رقابت با خارجی‌ها حق کشتی را بگیرد؛ چون آنجا دیگر فریاد کاربرد ندارد. چین، کشتی دارد که یک نماینده خانم را به هیأت رئیسه اتحادیه جهانی فرستاده؟ در تمام نیجریه یک دوبنده پیدا می‌شود که نماینده‌اش به هیأت رئیسه می‌رود؟
رئیس فدراسیون کشتی ایران حالا دیگر باید آموخته باشد که راه گرفتن حق، فریاد زدن و راه بستن و صدا بلند کردن نیست که اگر اینگونه بود رئیس فدراسیون کشتی ما اکنون در هیأت رئیسه اتحادیه جهانی بود. کاش یکی این را به رئیس فدراسیون کشتی می‌گفت.
 


Page Generated in 0.0060 sec