printlogo


کد خبر: 254918تاریخ: 1401/6/19 00:00
سوژه

شکست عجیب لورکوزن
حضور کوتاه سردار


بایر لورکوزن برای برگزاری بازی اول خود در لیگ قهرمانان اروپا (فصل 2023-2022) به بلژیک رفت تا مقابل بروخه به میدان برود. این دیدار در نیمه اول با یک گل به سود بروخه تمام شد. هواداران بلژیکی خوشحال از این برد، نیمه دوم هم حمایت همه‌جانبه‌ای از بازیکنان تیم‌شان انجام دادند و البته تغییرات گسترده جراردو سیوانه در ترکیب لورکوزن هم باعث نشد این تیم از شکست بگریزد. سردار آزمون هم از دقیقه 87 جانشین فرومپویینگ شد اما فرصتی برای عرض اندام پیدا نکرد. لورکوزن شنبه در بوندس‌لیگا میهمان هرتابرلین است و سه‌شنبه هم در لیگ قهرمانان اروپا از اتلتیکومادرید میزبانی خواهد کرد.
 
پنالتی نگرفت، اخراج شد و پورتو هم باخت
شیرجه طارمی گران تمام شد


دیدار پورتو-اتلتیکومادرید تا وقت‌های تلف‌شده بازی در نیمه دوم با نتیجه صفر بر صفر دنبال شد اما اتلتیکومادرید در دقیقه 1+90 توانست گل برتری را به ثمر برساند. پورتو 3 دقیقه بعد گل تساوی را زد اما این پایان کار نبود و اتلتیکومادرید در دهمین دقیقه از وقت‌های تلف شده پیروزی را با تساوی عوض کرد. مهدی طارمی که در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت، دقیقه 83 با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد تا تیمش 10 نفره به بازی ادامه دهد. او به‌دلیل تمارض برای دریافت پنالتی توسط داور جریمه شد تا انتقادها نسبت به این مسأله بیشتر از قبل شود. کارشناس مشهور پرتغالی درباره طارمی نوشت: «شیرجه مهدی طارمی برای تیمش گران تمام شد. الگوی ثابت او در افتادن با کوچکترین تماس، باعث شده است که او در سراسر اروپا به‌عنوان یک غواص معمولی شهرت پیدا کند و داوران در حال پیگیری (شبیه‌سازی‌های طارمی) هستند.»
 
اومونیا باخت، کریم بازی کرد
حضور بی‌اثر انصاری‌فرد


 اومونیا قبرس که کریم انصاری‌فرد را به‌مدت کوتاهی در اختیار داشت، مقابل شریف تیراسپول مولداوی با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و نتوانست در هفته اول لیگ اروپا امتیاز بگیرد. کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی اومونیا پس از حضور تعویضی در دیدار هفته دوم لیگ برتر قبرس، مقابل شریف تیراسپول مولداوی از دقیقه ۷۳ به زمین آمد که نتوانست مانع از باخت سنگین تیمش شود.
 
تساوی در روز غیبت خلیل‌زاده
ابراهیمی برنده دوئل با کنعانی


دیدار تیم‌های الاهلی و الوکره در لیگ ستارگان قطر با نتیجه تساوی 2 بر 2 تمام شد. برای الاهلی که محمدحسین کنعانی‌زادگان را در ترکیب اصلی‌اش داشت و خلیل‌زاده را نه، یزن النعیمات (18) و احمد قدری (60) گل زدند. محمد بنیتو (81) و امید ابراهیمی (89) زننده دو گل الوکره بودند. در جدول رده‌بندی 12 تیمی لیگ ستارگان قطر تیم الوکره با 12 امتیاز سوم است و الاهلی 9 امتیازی رده پنجم را در اختیار دارد.


Page Generated in 0.0046 sec