printlogo


کد خبر: 254912تاریخ: 1401/6/19 00:00
خبر



تشکر درویش از بازیکنان
رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس دیروز به همراه مدیر روابط عمومی باشگاه در محل تمرین این تیم حاضر شد و با اعضای تیم، دیدار و گفت‌و‌گو کرد. مدیر عامل باشگاه قبل از شروع تمرین دقایقی با بازیکنان حرف زد و از تلاش‌های آنها و کادر فنی در هفته‌های گذشته که منجر به صدرنشینی پرسپولیس شد، تقدیر و برای آنها در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت کرد. مدیر عامل پرسپولیس همچنین در جلسه کوتاهی با یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی شرکت کرد.
 
تمرین آخر در هوای گرم
تمرین دیروز پرسپولیس از ساعت 14:15 دقیقه و در هوای گرم تهران در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. بازیکنان پیش از تمرین در جلسه فنی شرکت کردند و کادر فنی تیم، نکات لازم در خصوص این بازی را برای بازیکنان تشریح کرد. بازیکنان بعد از گرم کردن بدن‌ها در سه گروه به بازی راندو پرداختند و پس از آن، به مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند روی آوردند. این تمرین یک ساعت طول کشید و بعد از تمرین، بازیکنان بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند و بعد از استراحتی کوتاه، عازم فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر راهی اهواز شوند. تیم پرسپولیس دیشب در اهواز ‌ماند و امروز، در روز بازی، به سمت مسجد سلیمان حرکت خواهد کرد.
 
پاداش‌ها پرداخت شد
بازیکنان و مربیان پرسپولیس پاداش‌های دو برد اخیرشان را دریافت کردند تا بابت این فصل طلبی نداشته باشند. مدیریت باشگاه پرسپولیس که در این فصل سعی کرده بهانه‌ای به بازیکنان ندهد تا اینجا هم 20 درصد مبلغ قرارداد، هم پاداش سه برد تیم را خیلی سریع پرداخت کرده است. باشگاه پرسپولیس پاداش برد مقابل هوادار و صنعت نفت آبادان را که گفته می‌شود جمعاً نفری 30 میلیون تومان می‌شود، پرداخت کرد.
 
دیاباته نرسید
لیست 20 نفره بازی با نفت مسجدسلیمان عصر دیروز منتشر شد که مطابق پیش‌بینی‌ها نام شیخ دیاباته در لیست نبود. علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، مرتضی پورعلی گنجی، احمد گوهری، گئورگی گولسیانی، یورگن لوکادیا، وحدت هنانوف، علی نعمتی، احمدی‌، مهدی عبدی، دانیال اسماعیلی‌فر، سیامک نعمتی، حامد پاکدل، محمد عمری، مهدی ترابی، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، سعید صادقی و میلاد سرلک، 20 بازیکن پرسپولیس برای این بازی هستند.

بلیت، مجانی شد
باشگاه نفت مسجدسلیمان از دیروز بلیت‌فروشی دیدار با پرسپولیس را در سامانه خود آغاز کرد اما برای اینکه بتواند از حضور حداکثری هوادارانش در این دیدار حساس استفاده کند، بلیت‌ها را به‌صورت رایگان در اختیار هواداران خود قرار می‌دهد. با توجه به رایگان شدن بلیت این بازی بعید نیست کل سکوهای ورزشگاه شهید بهنام محمدی پر شود.
 


Page Generated in 0.0042 sec