printlogo


کد خبر: 254906تاریخ: 1401/6/19 00:00
خبر

90 درصد کار مجوز حرفه‌ای حل شده

بعد از یک سال غیبت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و یک سال برگزار نشدن این مسابقات، حالا پرسپولیس باید مجوز حرفه‌ای را برای فصل 2023 لیگ قهرمانان دریافت کند که با توجه به سختگیری‌های ای‌اف‌سی کار راحتی نیست. درویش در خصوص مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس برای تکمیل مدارک این تیم برای بازگشت در آسیا گفت: هر هفته جلساتی در این خصوص داریم. دو هفته قبل نیز با مسئولان فدراسیون فوتبال جلسات خوبی را برگزار کردیم. تقریباً ۹۰ درصد از کارها طبق برنامه پیش رفته و مابقی آن یکسری بحث‌های زیرساختی است که مربوط به بخش‌های دیگر از جمله ورزشگاه آزادی می‌شود که با آنها نیز جلسات و تعاملات خوبی را داشته‌ایم تا این مشکل را حل کنیم.

برد دو گله نوجوانان

سرخپوشان نوجوان روز چهارشنبه در زمین فدک باقرشهر میهمان تیم فتح ارشاک بودند که در پایان با نتیجه دو بر صفر به برتری رسیدند. در دقیقه ۴۱ شوت استثنایی نوذری گل اول این دیدار را برای پرسپولیس رقم زد. پرسپولیس که به یک گل زده در نیمه اول قانع نبود، در دقیقه ۵۴ روی پاس محمودی، مهدی قره‌داغی پس از تک به تک شدن با دروازه‌بان فتح، گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

تلاش پرسپولیس برای حضور هواداران مقابل تراکتور

هواداران پرسپولیس طی روزهای گذشته به موضوع برگزاری بازی با تراکتور در تهران بدون تماشاگر اعتراض‌های گسترده‌ای داشته‌اند و از باشگاه خواسته‌اند این مسأله را پیگیری کند. بعد از این مسأله درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت گرفته و امیدوارم بتوانیم در این بازی خانگی امکان حضور هواداران را فراهم سازیم. هنوز متوجه نشدم چرا هواداران ما باید به خاطر بازی با تراکتور محروم شوند؟ در بازی فصل قبل مقابل تراکتور در تبریز هواداری در استادیوم نداشتیم و مقابل سنگ، بطری و بی‌احترامی‌هایی که به مربیان و بازیکنان شد، سر تعظیم فرود آوردیم ولی هنوز نمی‌دانیم که چرا ما را از بازی خانگی محروم کردند. تقاضای بررسی‌های لازم در این زمینه برای لغو محرومیت صورت گرفته و ان‌شاءالله نتایج خوبی برای ما در این مورد رقم می‌خورد.
محمـــــــدی معــــــــــــاون باشگاه پرسپولیس هم در خصوص تلاش باشگاه برای حل مشکل میزبانی پرسپولیس در دیدار مقابل تراکتور گفت: تیم حقوقی ما پیگیر این موضوع است و امیدوارم این مسابقه با حضور هواداران برگزار شود.

 


Page Generated in 0.0073 sec