printlogo


کد خبر: 254878تاریخ: 1401/6/19 00:00
عصبانیت هواداران لیورپول از عملکرد آرنولد



در شب باخت سنگین و عجیب لیورپول در خانه ناپولی در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که در آن میهمان انگلیسی با نتیجه 4 بر 2 باخت و ممکن بود سنگین‌تر هم ببازد، مدافع کناری این تیم ترنت الکساندر آرنولد یکی از بازیکنان میدان بود. نمایش ضعیف دفاع راست لیورپول آنقدر ضعیف بود که خیلی‌ها از جمله راب سیگال مدیر برنامه‌های معروف انگلیس، به یورگن کلوپ توصیه کرده مدتی به این بازیکن انگلیسی استراحت بدهد.
لیورپول که شروعش در رقابت‌های داخلی هم ناامید کننده بوده، در اولین بازی اروپایی‌اش مقابل شاگردان مائوریتزیو ساری یک تیم کاملاً دست و پا بسته نشان داد و در این میان آرنولد نسبت به بسیاری از هم‌تیمی‌هایش ضعیف‌تر بود. سیگال در این باره به سایت کات‌‌آفساید گفت: «لیورپول مصدومان زیادی دارد که به مشکلاتش دامن زده‌اند و در این میان بازیکنی مانند ترنت الکساندر آرنولد هم احتمالاً به استراحتی طولانی‌تر نیاز خواهد داشت.»
به عقیده سیگال حضور مکرر و منظم در ترکیب اصلی لیورپول، سبب شده که آرنولد 23 ساله به نوعی از حضور در ترکیب اصلی مطمئن شده و همین اطمینان سبب شده است که او دچار غرور شود و نگران از دست دادن جایگاهش در ترکیب نباشد. بازیکن انگلیسی در طول بازی بارها از سوی کویچا کواراتس‌خلیا اذیت شد و در نهایت هم در مهار او دچار غفلت شد تا این بازیکن گرجستانی پاس گل سوم ناپولی را بدهد. جایگاه ترنت الکساندر آرنولد در این باشگاه سبب شده که شما بتوانید احساس کنید او مغرورانه بازی می‌کند و آرام برگشتنش به سمت دروازه خودی هم نمونه این موضوع بود. بر کسی پوشیده نیست که الکساندر آرنولد در فاز هجومی بازیکن بهتری است تا در دفاع. بنابراین این ضعف او باید پوشش داده شود و از بخت بد کلوپ، در حال حاضر هیچ یک از بازیکنان دفاعی‌اش خوب بازی نمی‌کنند و لیورپول مقطع بدی را برای افت انتخاب کرده است.»
 


Page Generated in 0.0054 sec