printlogo


کد خبر: 254861تاریخ: 1401/6/19 00:00
خبر

دو قهرمان رو در روی هم

 تاج وقتی رئیس فدراسیون فوتبال شد. در کنفرانس مطبوعاتی پاسخ خبرنگاران را داد.  در این نشست هم در مورد حضور استقلال و نساجی این‌طور گفت: «استقلال و نساجی به‌عنوان قهرمانان فصل پیش قطعاً سهمیه آسیا خواهند داشت ولی پرسپولیس سهمیه ندارد و این تیم را باید تیم حذف شده قلمداد کرد که این سخنان با واکنش پرسپولیس مواجه شد و این باشگاه این موضوع را غلط تلقی کرد.» با توجه به صحبت‌های رئیس فدراسیون، استقلال و نساجی که امروز باید به مصاف هم بروند هر دو قطعاً در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهند داشت و این دو قهرمان به احتمال زیاد بازی تماشایی را به معرض نمایش خواهند گذاشت. البته سرمربی دو تیم تغییر کرده و در فصل جاری شرایط متفاوتی خواهند داشت.
 
کار سخت همرنگ

تیم استقلال امروز به مصاف تیم نساجی می‌رود و بنا به انتخاب کمیته داوران یاسر همرنگ، داور تهرانی لیگ برتر قضاوت این بازی را به عهده خواهد داشت. همرنگ را محمد عطایی و علی اکبر نوری همراهی می‌کنند. در بازی گذشته استقلال چند صحنه مشکوک داوری باعث اعتراض استقلالی‌ها به موعود بنیادی‌فر شد و تیم استقلال حتی از این داور شهرکردی شکایت هم کرد. استقلالی‌ها امروز با ذهنیت از بین رفتن حقشان در بازی گذشته به میدان می‌روند و همین ذهنیت ممکن است تأثیر خود را در بازی امروز هم بگذارد. با توجه به ریزش شدید داوران در تست قبل از شروع فصل، کمیته داوران دستش برای انتخاب داوران لیگ برتر خالی است و برای اعلام لیست داورانی که از عهده بازی‌های بزرگ برآیند، محدودیت دارد. همرنگ باید امیدوار باشد که با مشکل جدی در بازی استقلال و نساجی مواجه نشود.
 
باز هم بلیت گران برای بانوان

 چند هفته‌ای است که شرایط حضور بانوان در ورزشگاه مهیا شده است و این روزها شور و شوق بیشتری در بین فوتبالدوستان به وجود آمده که می‌توانند همراه خانواده خود به ورزشگاه بروند. اما در میان این اتفاق خوب که حال علاقه‌مندان به فوتبال را خوب کرده است، یک اتفاق باعث دلخوری فوتبالدوستان شده و آن هم فروش بلیت‌های صد هزار تومانی به بانوان در بازی‌های فوتبال است. این در حالی است که قیمت بلیت حضور بانوان در اولین حضورشان در ورزشگاه، پنجاه هزار تومان بود، اما از بازی قبلی این بلیت‌ها با قیمت صد هزار تومان در اختیار بانوان علاقه‌مند به فوتبال قرار گرفت که جای تأمل دارد. بهتر است مسئولان فوتبال فکری به حال این معضل کنند چرا که افراد با بضاعت مالی کم نمی‌توانند بلیت بازی‌ها را فراهم کرده و از نزدیک بازی تیم محبوب خود را تماشاکنند.


Page Generated in 0.0042 sec