printlogo


کد خبر: 254854تاریخ: 1401/6/19 00:00
خبر


مأموریت ویژه به لیدرهای استقلال
 اجازه ندهید امشب علیه بازیکنان  و سرمربی شعار بدهند


 پس از پایان مسابقه استقلال برابر پیکان، گروهی از هواداران این تیم علیه بازیکنان و سرمربی موضع گرفتند و انتقادات تندی نسبت به سبک تاکتیکی ریکاردو و شاگردانش در استادیوم آزادی منتشر شد. استقلالی‌ها نمی‌توانند ببینند تیم مدافع عنوان قهرمانی به همین راحتی امتیاز از دست می‌دهد و پرسپولیس صدر را مال خود کرده است. البته قضیه هنوز حالت بحران به خودش نگرفته و حتی اگر استقلال امشب نتواند نساجی را هم شکست بدهد، باز نمی‌توان این تیم را از کورس مدعیان جدا دانست ولی برخی از اعضای کادر مدیریتی باشگاه تمهیدات ویژه‌ای مد نظر قرار دادند تا فضای استقلال بر هم نریزد. آنها با لیدرها هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌اند تا سکوها را کنترل کنند و اگر استقلال پیروز نشد، اجازه ندهند مردم مواضع تندی نسبت به سرمربی و بازیکنان اتخاذ کنند. هر چند این راهکارها جنبه موقتی دارد و بدون شک اگر هواداران ناراحت شوند و اکثریت آنها از شرایط ناراضی باشند، لیدرها عملاً نمی‌توانند سکوها را کنترل کنند.

نساجی، کابوس فصل قبل استقلال

استقلال امشب برابر تیمی وارد میدان خواهد شد که فصل گذشته به معنای واقعی کلمه کابوس آبی‌پوشان تهرانی تلقی می‌شد. نساجی مازندران در دوره قبلی رقابت‌های لیگ برتر با استقلال در هر دو بازی رفت و برگشت مساوی کرد و از این تیم گل نخورد تا ۴ امتیاز آبی‌ها را بسوزاند.
 مازنی‌ها که در آن مقطع توسط ساکت الهامی هدایت می‌شدند، بهار امسال در چهارچوب فصل گذشته رقابت‌های جام حذفی نیز برابر استقلال صف‌آرایی کردند و در دیداری پرحاشیه که به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار شد، توانستند استقلالی‌ها را با ضربات پنالتی از گردونه رقابت‌ها کنار بزنند.
همان مسابقه‌ای که فرهاد مجیدی به‌شدت علیه تیم داوری موضع گرفت و مدعی شد اشتباهات آنها در حذف شدن استقلال نقش داشته است. حالا گربه سیاه فصل قبل دوباره در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلالی‌ها می‌رود و البته این بار برخلاف اغلب اوقات فصول گذشته، یک سرمربی پرسپولیسی هدایت نساجی را برابر استقلال برعهده خواهد داشت.
 باید ببینیم حمید مطهری می‌تواند روند نتایج خوب این تیم مقابل استقلال را تداوم ببخشد یا اینکه آبی‌ها طلسم پیروز نشدن خود مقابل نساجی را می‌شکنند؟


Page Generated in 0.0054 sec