printlogo


کد خبر: 249134تاریخ: 1401/4/7 00:00
تشکر از مردم و باقی ابهامات درباره خداحافظی
سیدجلال: در آینده‌ای نزدیک حرف می‌زنم

بحث خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال هنوز داغ است و با اینکه قرار است او در یک پست اینستاگرامی این مسأله را اعلام کند اما باز هم خبری از این پست نشد. جالب اینکه دیروز کاپیتان پرافتخار پرسپولیس مصاحبه کوتاهی انجام داد و ضمن تشکر از هواداران پرسپولیس باز هم در پایان حرف‌هایش ابهامات درباره این موضوع را سر جای خود باقی گذاشت.
سیدجلال در خصوص واکنش هواداران و اهالی فوتبال به بحث خداحافظی او گفت: واقعاً خوشحالم و نمی‌دانم که با چه زبانی از مردم تشکر کنم. واقعاً باورم نمی‌شود که هواداران فوتبال فارغ از رنگ‌ها این اندازه به من لطف داشتند و من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مورد حمایت خود قرار دادند. اینکه بعد از سال‌ها فوتبال بازی کردن این‌گونه مردم من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مورد محبت خود قرار می‌دهند شگفت‌زده‌ام می‌کند و زبانم قاصر است تا از آنها تشکر کنم.
وی افزود: باید از همه هواداران فوتبال و بخصوص هواداران پرسپولیس، اهالی فوتبال، بازیکنان، مربیان، اصحاب رسانه و... ممنون باشم که سنگ تمام گذاشتند و من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مورد محبت و لطف خود قرار دادند. خودم هم باورم نمی‌شد که این طور مورد محبت قرار بگیرم و واقعاً نمی‌دانم در جواب این همه دلگرمی و معرفت چه بگویم.
کاپیتان تیم پرسپولیس در ادامه گفت: از اینکه بعد از سال‌ها فوتبال بازی کردن و دور بودن از همه چیز باز هم در ذهن مردم ماندگار شدم، خوشحالم. این موضوع درس بزرگی برای همه فوتبالیست‌ها و ورزشکارانی است که بدانند اگر بدون حاشیه و برای خوشحالی مردم تلاش کنند، همیشه در اذهان هواداران باقی می‌مانند. مردم و هواداران با معرفت ما واقعاً سنگ‌تمام می‌گذارند و در این چند وقت من محبت بسیار زیادی به چشم دیدم که این مسأله برایم باورکردنی نبود. یک بار دیگر از همه هواداران و اهالی فوتبال تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم که پاسخ این محبت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بتوانم بدهم.
سیدجلال حسینی در خصوص موضوع خداحافظی او از فوتبال گفت: درباره خداحافظی از فوتبال در آینده‌ای نزدیک صحبت خواهم کرد و به طور مفصل درباره همه چیز به سؤالات پاسخ خواهم داد.

پست بازیکنان برای سیدجلال


بسیاری از بازیکنان پرسپولیس با انتشار استوری‌های جداگانه از تصاویری همراه با سیدجلال از او تقدیر کردند. علی نعمتی سیدجلال را «کاپیتان و اسطوره بزرگ» خوانده و مهدی عبدی نیز لقب «ارباب جام‌ها» را به مدافع شماره چهار داده است. فرشاد فرجی هم نوشت: «بزرگ آقا خسته نباشید. بازی کردن کنار شما برای من افتخار بزرگی بود.» احسان پهلوان و سیامک نعمتی هم بازیکنان دیگری بودند که برای سیدجلال پست گذاشتند.
 


Page Generated in 0.0062 sec