printlogo


کد خبر: 249123تاریخ: 1401/4/7 00:00
خبر



پرداخت پول استوکس در لندن

با حکم کمیته وضعیت فیفا باشگاه پرسپولیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محکوم به پرداخت مبلغ 86 هزار یورو به آنتونی استوکس شد اما پرداخت نشدن این پول در موعد مقرر باعث شد تا پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بسته شود. باشگاه پرسپولیس در چند وقت اخیر به‌دنبال تهیه این پول از منابع مختلف بود و حالا از این باشگاه خبر می‌رسد که مبلغ 86 هزار یورو برای پرداخت به این بازیکن ایرلندی فراهم شده تا سرخ‌پوشان امیدوار به باز شدن پنجره این باشگاه در فصل نقل و انتقالات باشند. به نظر می‌رسد پنجره باشگاه پرسپولیس نهایتاً تا هفته آینده با پرداخت پول به استوکس باز می‌شود. گفته می‌شود این پول در لندن به استوکس پرداخت خواهد شد تا وکیل این بازیکن این مسأله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به اطلاع کمیته وضعیت فیفا رسانده تا پنجره سرخ‌ها باز شود.

 
بیرو در آکادمی

دروازه‌بان شماره یک و ملی‌پوش پرسپولیس صبح دیروز (دوشنبه) میهمان آکادمی فوتبال پرسپولیس بود. علیرضا بیرانوند دیروز به دعوت محسن خلیلی مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس، در ورزشگاه شهید درفشی‌فر حضور یافت و با اعضای آکادمی فوتبال پرسپولیس دیدار و گفت‌و‌گو کرد. بیرانوند ضمن آرزوی موفقیت برای تیم‌های پایه پرسپولیس، از شرایط تیم‌ها و عملکرد آکادمی طی سال‌های اخیر تقدیر کرد.

 
کاسیانو 200+250

به نظر می‌رسد کاسیانو مهاجم 33 ساله برزیلی با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده و در این زمینه هم قرارداد امضا شده توسط باشگاه ایرانی با مهاجم برزیلی فاش شده است. طبق این قرارداد منتشر شده، کاسیانو از سرخ پوشان 300 هزار دلار دستمزد خالص دریافت می‌کند. همچنین مقرر شده مهاجم برزیلی در صورت قهرمانی سرخ‌ها ۲۵ هزار دلار هم به‌عنوان پاداش دریافت کند. البته گفته می‌شود پرسپولیس تنها دستمزد این بازیکن را پرداخت نمی‌کند بلکه باید مبلغ 250 هزار دلار هم برای دریافت رضایتنامه به باشگاه پرتغالی پرداخت کند.
 


Page Generated in 0.0037 sec