printlogo


کد خبر: 249120تاریخ: 1401/4/7 00:00
ورود پرسپولیس به یک بازی خطرناک
محبی را نمی‌خواهند، دنبال تخریب پروژه رقبا هستند


پرسپولیس نقل و انتقالات را با توپ پر شروع کرد و پیش آمد تا جایی که به نظر می‌رسد با خرید یک یا دو مهاجم دیگر کار این باشگاه در این عرصه به پایان خواهد رسید و پرونده نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته خواهد شد.
با وجود این دیروز خبر عجیبی در رسانه‌های ورزشی منتشر شد مبنی بر اینکه پرسپولیس دنبال محمد محبی است و حتی برای جذب این بازیکن پیشنهاد داده است.
محمد محبی وینگر بوشهری و سابق سپاهان که در زمان سرمربیگری ویلموتس به ترکیب اصلی تیم ملی هم رسیده بود فصل قبل به‌عنوان بخشی از مبلغ قرارداد آزاد‌سازی شهریار مغانلو از سانتاکلارا پرتغال به این تیم پیوست تا سپاهان بتواند مغانلوی بلندقامت را که قرضی به پرسپولیس آمده بود به‌صورت قطعی جذب کند. محبی فصل بدی در پرتغال داشت و غالباً بیرون مانده و بازی نکرد اما حالا هم استقلال هم سپاهان هم پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتنش هستند.
ابتدا این استقلال بود که برای جذب محبی اقدام کرد و بعد از آن سپاهان و حالا پرسپولیس. اقدام پرسپولیس اما از این جهت عجیب به نظر می‌رسد که این باشگاه همین چند روز قبل سعید صادقی را با کلی جار و جنجال به‌عنوان وینگر جذب کرد و با توجه به حضور نفراتی مثل سیامک نعمتی و امید عالیشاه نیاز چندانی به جذب یک وینگر دیگر ندارد و باید خط حمله‌اش را تقویت کند.
در عین حال این‌طور به نظر می‌رسد که پرسپولیس بیشتر از اینکه خودش به محبی نیاز داشته باشد و حتماً او را بخواهد دنبال این است تا پروژه خرید رقبایش را خراب کند یا سنگی در مسیرشان بیندازد. این مسیری بود که قبل‌تر استقلال و سپاهان در مواجهه با پرسپولیس پیش گرفته بودند و در ماجرای جذب سجاد شهباززاده همه دیدند چه اتفاقی افتاد.
پرسپولیس تا جذب سجاد فاصله زیادی نداشت اما به یکباره جهت مذاکرات این مهاجم به سمت آبی‌ها تغییر کرد و شهباززاده آبی پوش شد.
حالا به نظر می‌رسد پرسپولیس برای تلافی آن ماجرا وارد یک بازی خطرناک شده و دست روی محبی گذاشته تا اجازه ندهد مهم‌ترین رقبایش در باز نقل و انتقالات براحتی این بازیکن را مال خود کنند. پرسپولیس می‌تواند با همین شایعه یا انجام مذاکرات مقدماتی شرایطی را رقم بزند که قیمت محبی بالاتر رفته و استقلال و سپاهان برای جذب او به مشکل بخورند یا کلاً پا پس بکشند.
این بازی خطرناک و تخریبی در حالی از سوی باشگاه پرسپولیس پیش گرفته می‌شود که این باشگاه نیازی به ورود به این عرصه‌ها ندارد و باید تفاوت‌هایش را به هوادارانش نشان دهد اما حس تلافی‌جویی یا شاید عطش زیاد به خریدهای پی در پی باعث شده اینچنین عمل کند.
 


Page Generated in 0.0048 sec