printlogo


کد خبر: 249116تاریخ: 1401/4/7 00:00
چه کسی گفته حسینی خداحافظی کرده؟
سیدجلال فقط با شرایطی خاص مربی می‌شود


نشست خبری درباره خداحافظی، پست اینستاگرامی و بازی دوستانه ملوان – پرسپولیس همه برنامه‌هایی بود که برای خداحافظی پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر تاکنون ردیف کرده‌اند اما هیچ کدام رسمی نشده و عجیب اینکه خود سیدجلال حسینی در مورد هیچ کدام‌شان حرف نزده است.
از همان روز اولی که درویش اعلام کرد از سیدجلال در کادر فنی استفاده خواهد شد این حرف پایه و اساس درستی نداشت و در واقع جلسه‌ای بر این مبنا شکل نگرفته بود که سرمربی، مدیرعامل و کاپیتان پرسپولیس به این نتیجه مشترک برسند.
از چند روز قبل همه درباره خداحافظی سیدجلال نوشتند و گفتند او می‌خواسته در تاریخ 4/4/1401 خداحافظی کند تا تاریخ خداحافظی‌اش خاص باشد اما هیچ خبری در آن روز نشد. نه باشگاه برای این بازیکن نشست خبری گذاشت نه خودش پست اینستاگرامی.
در واقع جلسه مطبوعاتی از این جهت بهم خورد که از سوی سیدجلال هیچ برنامه‌ای برای این مسأله در نظر گرفته نشده بود و خود باشگاه داشت این مسأله را پیش می‌برد. همچنین سیدجلال اقدامی برای رسمی کردن خداحافظی‌اش در اینستاگرام انجام نداد. حالا برخی معتقدند او دوست دارد در یک بازی مقابل هواداران خداحافظی کند تا وداعش با دنیای بازیگری باشکوه باشد اما گفته می‌شود او اصلاً قصد خداحافظی ندارد و تنها حاضر است با شروطی خاص به کادر فنی اضافه شود.
در واقع سیدجلال خودش دوست دارد فصل بعد هم در کادر بازیکنان پرسپولیس باشد و قصد حضور در ملوان یا تیم دیگری هم ندارد. او تنها با شرایطی که خودش در نظر دارد حاضر است در کادر فنی باشد وگرنه می‌خواهد بازی کند که البته این دومی به هیچ وجه مورد نظر یحیی گل‌محمدی نیست. یحیی اگر سیدجلال را به‌عنوان مربی بخواهد از او در نقشی شبیه به کریم باقری استفاده خواهد کرد تا از کاریزما و اتوریته او برای نظم تیمی استفاده کند وگرنه در امور فنی بعید است از سیدجلال استفاده کند.
به هر حال در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس طی دو روز گذشته دنبال این بودند تا عکسی از خود با سیدجلال را پیدا کرده و به مناسبت خداحافظی کاپیتان‌شان پست کنند این‌طور به نظر می‌رسید که همه بیشتر از خود سیدجلال برای خداحافظی او عجله دارند و در حالی که او هیچ صحبتی در این خصوص نکرده حتی درباره جزئیات بازی خداحافظی‌اش هم خبرهایی اعلام می‌شود!

 


Page Generated in 0.0063 sec