printlogo


کد خبر: 249113تاریخ: 1401/4/7 00:00
خبر



امیدواری استقلالی‌ها به جلالی


 در ابتدای فصل گذشته کسی فکر نمی‌کرد ابوالفضل جلالی بتواند در استقلال نمایش موفقی ارائه کند و مصدومیت او هم مزید بر علت شده بود تا قضیه ناامیدی نسبت به او جدی‌تر شود اما فرهاد مجیدی سفت و سخت به پای این بازیکن ایستاد و تأکید داشت قطعاً در آینده همه او را به خاطر چنین انتخابی تحسین می‌کنند. جلالی آرام‌آرام در استقلال جان گرفت و کار به جایی رسید که حتی به اردوی تیم ملی دعوت شد. حالا همین بازیکن که خیلی‌ها در نیم‌فصل اول لیگ گذشته می‌گفتند باید از استقلال برود، به یکی از مهره‌هایی بدل شده که مدیران باشگاه امید بسیاری را به او معطوف کرده‌اند و تحت هیچ شرایطی دلشان نمی‌خواهد این بازیکن را از دست بدهند. آنها معتقدند ابوالفضل جلالی در ساختار دفاعی می‌تواند کمک شایان توجهی به استقلال در لیگ بیست و دوم بکند.

ادعای جالب در استقلال:
 ملی‌پوشان بمانند دو بازیکن می‌خواهیم!


 در حالی که هواداران استقلال به‌شدت از بابت موضع انفعالی این باشگاه در فصل نقل و انتقالات ناراحت هستند و معتقدند قافیه در این عرصه به پرسپولیس حداقل تا اینجای کار واگذار شده، گروهی از مدیران باشگاه حرف دیگری می‌زنند. آنها خوش‌بینی بسیار مفرطی دارند که واقعاً تعجب‌برانگیز است. این‌طور که از داخل باشگاه استقلال خبر می‌رسد، یکشنبه شب بعضی از مسئولان و اطرافیان باشگاه پیرامون شرایط تیم در این برهه با هم صحبت می‌کردند و مدعی بودند اگر زمینه برای حفظ هر شش بازیکن ملی‌پوش استقلال فراهم شود، با توجه به اینکه سجاد شهباززاده هم جذب شده استقلال نهایتاً با دو بازیکن جدید و مؤثر می‌تواند تیم خوبی را مهیای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر کند و البته خود ریکاردو نیز حتماً روی جذب دو بازیکن خارجی حساب باز خواهد کرد!
این ایده‌ای است که قطعاً گذشت زمان پاسخش را خواهد داد.

می‌خواهند ریکاردو را مقابل ‌وریا قرار بدهند


 هواداران استقلال از بابت ماجرای وریا غفوری به‌شدت از دست کادر مدیریتی باشگاه ناراضی هستند و معتقدند تعلل تعمدی آنها موجب شده تا این بازیکن که کمتر از دو ماه قبل کاپ قهرمانی لیگ بیست و یکم را به‌عنوان کاپیتان استقلال بالای سر برد، حالا در آستانه جدایی از جمع آبی‌پوشان قرار بگیرد! اتفاقی که قطعاً اگر رخ بدهد تبعات آن برای چند روز دردسرهای فراوانی در اطراف استقلال ایجاد خواهد کرد. البته بعضی از مسئولان باشگاه مدعی‌اند انتخاب بازیکنان برعهده سرمربی جدید است و آنها نمی‌توانند او را بابت حفظ غفوری تحت فشار بگذارند اما طرفداران استقلال در فضای مجازی این مسأله را برنمی‌تابند و تأکید دارند اصلاً چنین شرایطی نیست و مدیران باشگاه چون خودشان دوست نداشتند با غفوری تمدید کنند حالا می‌خواهند او را برابر ریکاردو بگذارند و توپ را در زمین سرمربی جدید بیندازند.

برای کمک‌هایتان سند رسمی بدهید
استقلال دیگر از هوادار وام نمی‌گیرد


مصطفی آجورلو در جریان مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال صراحتاً اعلام کرد تا وقتی مدیرعامل این باشگاه باشد برای کمک گرفتن از هواداران شماره حساب اعلام نمی‌کند و از آنها پولی نخواهد گرفت، چون این شیوه را اصلاً در اصول مدیریتی خودش نمی‌پسندد. استقلالی‌ها طی سالیان گذشته چند بار از هواداران متمول خود در فصل نقل و انتقالات پول‌هایی را دریافت کردند اما پس از مدتی متوجه شدند این ارقام اصلاً کمک بلاعوض نبوده و حکم وامی را دارد که باید به طور کامل آن را بازپرداخت کنند. حتی گاهی اوقات این طرفداران حکم دادگاه را هم می‌گرفتند و غرامت و دیرکرد پولشان را هم می‌خواستند! مسائلی که برای باشگاه دردسرهای بزرگی در دوران مدیران گذشته درست کرد و به همین خاطر حالا دیگر درس عبرت شده است. مدیران کنونی استقلال تأکید دارند اگر هواداری می‌خواهد به باشگاه کمک کند باید سند رسمی بدهد که این پول را کمک بلاعوض کرده و هیچ توقعی برای بازپس‌گیری آن ندارد در غیر این صورت آنها نیازی به اینکه از طرفداران وام بگیرند ندارند و دغدغه‌های مالی را از طریق منابع دیگر تأمین می‌کنند.


Page Generated in 0.0049 sec