printlogo


کد خبر: 249112تاریخ: 1401/4/7 00:00
طالب‌نسب: آجورلو استقلال را فدای فدراسیون می‌کند



ایمان گودرزی
اصغر طالب‌نسب، پیشکسوت باشگاه استقلال توضیحات خود را در مورد شرایط باشگاه استقلال با این جمله شروع کرد: «مدیریت فقط به‌دنبال جمع‌آوری رزومه برای فدراسیون هستند.
بازیکنان تیم در حال جدایی از تیم هستند و باشگاه می‌خواهد با بودجه کم تیم ببندد. زمان ما هم همین بود. تیم در سال 4 مدیر عامل عوض می‌کرد.
وقتی باشگاه سر و سامان نداشته باشد و بازیکن پیشنهاد خوب داشته باشد مشخص است جدا می‌شود. جدایی مجیدی مشکل استقلال نیست. مشکل این است که آجورلو در استقلال باشد و در فکر فدراسیون فوتبال باشد.»
 طالب‌نسب در مورد جدایی بازیکنان گفت: «دانشگر که جدا شد، گفته می‌شود وریا و دو، سه بازیکن دیگر از تیم جدا خواهند شد. می‌خواهند با بازیکن خوب خارجی جای آنها را پر کنند؟
 اگر بازیکن خارجی خوب باشد که در اروپا بازی می‌کند. اگر کمی ضعیف‌تر باشد در کشور خودش و اگر درجه 3 باشد در امارات بازی خواهد کرد. دیگر کدامشان می‌خواهند به ایران بیایند؟ در تاریخ لیگ ما مگر چند جانواریو و ادینیو داشتیم.  همه کارها با دلالی پیش می‌رود، هم دانشگر خوب بود و هم وریا هنوز خوب است. استقلال تیم بدی نداشت و می‌توانست با نگه داشتن این بازیکنان به قهرمانی ادامه دهد.» بازیکن سابق استقلال در جواب به اینکه مسائل غیر فوتبالی باعث جدایی وریا خواهد شد، گفت: «اگر وریا از تیم جدا شود مطمئن باشید که این قضیه فوتبالی خواهد بود. اگر تیم ملی را می‌گفتید قبول می‌کردم مسائل غیر فوتبالی باعث دعوت نشدن بازیکنان شود اما در استقلال فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ دهد. وریا همیشه حرف حق زده، برخی با سوءاستفاده از این قضیه می‌خواهند موج‌سواری کنند و تمدید نکردنش را به این مسائل ربط دهند.»
 طالب‌نسبت در پاسخ به این سؤال که دانشگر با رقم نجومی 3 ساله به سپاهان رفته است، گفت: «در کشور ما قرارداد بلندمدت نجومی ضرر است. اگر امسال 12 میلیارد از استقلال می‌گرفت سال بعد 30 و سال بعدش 40 میلیارد می‌گرفت و از مجموع دریافتی 3ساله‌اش از سپاهان بیشتر هم می‌شد.»
 طالب‌نسب در مورد ساپینتو سرمربی جدید آبی‌ها هم این توضیحات را داد: «شناخت کافی در مورد ساپینتو سرمربی جدید استقلال ندارم و باشگاه روش درستی برای انتخاب سرمربی پیش نگرفته است. چه کسی در باشگاه در حال گرفتن بازیکن است؟ با چه علم و دانشی؟  چند روز قبل فردی در تلویزیون در مورد مسائل استقلال صحبت می‌کرد و کارشناسی انجام می‌داد که می‌خواستم سرم را به دیوار بکوبم.»
اصغر طالب‌نسب در پاسخ به این سؤال که آیا حضور در باشگاهی خاص جایگاه بازیکن را در تیم ملی تضمین می‌کند، گفت: «این مسائل وجود دارد اما اینکه یک نفر خاص حضورش تضمین شده باشد خیر چنین چیزی وجود ندارد. از استقلال و پرسپولیس قطعاً در تیم ملی بازیکن حضور خواهد داشت و این باشگاه‌ها فقط می‌توانند به بهتر دیده شدن بازیکن برای دعوت به تیم ملی کمک کنند. با این قضیه موافق نیستم.»
 طالب‌نسب در آخر در مورد آینده استقلال این جملات را به زبان آورد: «امیدوارم که مشکلات استقلال هر چه سریع‌تر حل شود و اگر آقای آجورلو در استقلال احساس مسئولیت می‌کند باید انصراف خود را از فدراسیون اعلام کند، چون وضعیت فعلی باشگاه اصلاً مطلوب نیست و به نظر نمی‌رسد آینده خوبی برای فصل بعد در انتظار این تیم باشد.»
 


Page Generated in 0.0049 sec