printlogo


کد خبر: 249109تاریخ: 1401/4/7 00:00
مصاحبه و خبر


معاون سابق وزیر هم وارد گود شد
 خادم: فدراسیون‌هایی که پول اضافه می‌آورند باید تشویق شوند

شاید یکی از اتفاقات خوب مجمع عجیب کشتی، این بود که جامعه کشتی را با هم متحد کرد. بعد از اینکه در این مجمع علیرضا دبیر به دفاع از بودجه کشتی پرداخت حالا حتی مخالفان او و افرادی‌که بنا به دلایلی با رئیس فدراسیون کشتی موضع داشتند، به حمایت از او پرداختند. یکی از این افراد امیررضا خادم بود که بنا به دلایلی در این سال‌ها رابطه خوبی با دبیر نداشته اما بعد از اتفاقات این روزها به حمایت ضمنی از عملکرد علیرضا دبیر پرداخت. البته امیررضا خادم نامی از دبیر نمی‌برد اما از رفتاری که منجر به دریافت بودجه از مجلس برای ورزش شد، حمایت کرد: «اگر فدراسیون‌های ورزشی بتوانند علاوه بر بودجه وزارت ورزش، پولی را زنده کنند وزارت ورزش باید آنها را تشویق کند تا بقیه هم ترغیب شوند و بتوانند درآمدزایی کنند.» او به صفر شدن بودجه کشتی هم واکنش نشان داد: «صفر کردن بودجه باعث تنبل شدن فدراسیون‌ها می‌شود.»

پرزیدنت کاپ قهرمانی جهان
شکست دختران هندبال مقابل هند

تیم هندبال دختران جوان در اولین دیدار خود از مرحله پرزیدنت کاپ رقابت‌های قهرمانی جهان شکست خورد.
تیم هندبال دختران جوان در مرحله پرزیدنت کاپ رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان در مصافی نزدیک و پایاپای تنها با اختلاف یک گل و با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ مقابل هند تن به شکست داد.
ملی‌پوشان ایران در این دیدار عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و در نیمه نخست با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به پیروزی دست یافتند. در نیمه دوم نیز با وجود عملکرد خوب دختران ایران در واپسین دقایق، هند موفق به پیشی گرفتن از ایران شد و در نهایت این مسابقه با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ به سود هند به اتمام رسید.
دختران ملی‌پوش ایران در مرحله گروهی این مسابقات مقابل گینه به تساوی رسیدند ولی مقابل تونس و سوئد تن به شکست دادند. آنها برای قرار گرفتن در جایگاه‌ ۱۷ تا ۳۲ راهی رقابت‌های پرزیدنت کاپ قهرمانی جهان شدند که در اولین دیدار خود مغلوب هند شدند.
تیم ملی هندبال دختران جوان با کسب عنوان نایب‌قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به میزبانی اسلوونی شده بود. این برای نخستین بار در تاریخ هندبال ایران است که تیم ملی دختران جوان ایران به مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کرده است.


 


Page Generated in 0.0067 sec