printlogo


کد خبر: 249103تاریخ: 1401/4/7 00:00
تیم آزمون ، چشم و چراغ والیبال زنان
«سریک گنبد» پایگاه جدید ستاره‌ها

سوژه روز
امیر اسدی  
 حضور در لیگ بانوان و تشکیل تیمی بومی و آماده، از کارهای بزرگ خانواده آزمون در فصل قبل بود. خلیل آزمون که عضوی مهم از تیم ملی والیبال ایران در دهه 60 بود و لقب امپراطور را با خود یدک می‌کشید، با نظر سردار تیمی قدرتمند ساخته و پرداخته کرد تا در مسابقات قهرمانی لیگ یک بانوان شرکت کند. این تیم رقبا را یکی پس از دیگری شکست داد و بدون باخت به لیگ برتر صعود کرد. صعودی مهم برای تیمی که قراردادهای بازیکنانش بالاتر از 10 میلیون تومان نبود اما خانواده آزمون پاداش‌های ویژه‌ای برای بازیکنان و کادرفنی در نظر گرفتند تا آنها برای موفقیت انگیزه بگیرند؛ یک راهکار مدیریتی خوب برای تیمی که می‌خواهد مسیر موفقیت را طی کند.
برای فصل جدید و درخشش در لیگ برتر والیبال بانوان، خلیل آزمون که ریاست هیأت ‌والیبال گنبد را نیز برعهده دارد، همراه با برادرش طاهر آزمون که خود جزو والیبالیست‌های قدیمی کشور است، تدارک بسیاری دیده‌اند تا تیم سریک گنبد بتواند حتی مدعی کسب عنوان قهرمانی باشد. سردار هم که فکر و ذکر خود را گذاشته تا بازیکنان مهم والیبال ایران پیراهن تیمش را بپوشند و موفقیتی بزرگ را رقم بزنند. از بمب‌های نقل و انتقالات لیگ والیبال بانوان، یکی پس از دیگری در گنبد رونمایی می‌شود و بازیکنانی قرار است برای سریک بازی کنند که جملگی یا ملی‌پوش‌اند یا سابقه بازی برای تیم ملی را دارند.
نیلوفر حجتی سکاندار تیم والیبال بانوان سریک گبند در لیگ برتر خواهد بود. یک مربی مجرب که سابقه فراوانی در والیبال بانوان دارد و راهکارهای موفقیت را خوب می‌داند. بعد از حضور حجتی، مهسا صابری اولین صید مهم تیم سریک گنبد بود. صابری که عضو تیم ملی است و متولد 1371، سابقه بازی برای بانک سرمایه، سایپا و بالیکسیر دی اس آی ترکیه را در کارنامه دارد و با این تجریبات بالا می‌تواند مهره مؤثری برای تیم والیبال سریک گنبد باشد.
شبنم علیخانی پاسور و ستاره تیم ملی والیبال کشورمان دیگر ستاره‌ای بود که با امضای قراردادی رسمی به عضویت تیم سریک گنبد درآمد. علیخانی پس از مهسا صابری دومین صید بزرگ تیم والیبال سریک در نقل و انتقالات امسال بود. او متولد سوم مهر ۱۳۷۱ در اصفهان است و با قامتی 172 سانتیمتری به‌عنوان پاسور فعالیت می‌کند. بعد از صابری و علیخانی، زهرا کریمی دفاع وسط ملی‌پوش والیبال بانوان ایران به تیم سریک گنبدکاووس پیوست. زهرا کریمی فصل گذشته در تیم قهرمان لیگ برتر باریج اسانس کاشان عضویت داشت. کریمی متولد 26 بهمن 1380 است و با 186 سانتیمتر قد در پست دفاع وسط بازی می‌کند. کریمی سابقه عضویت در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید ایران و همچنین باشگاه‌های پیکان و باریج‌اسانس کاشان را دارد و همراه این تیم به ‌عنوان قهرمانی لیگ برتر نیز دست یافته است. حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و همچنین مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو از دیگر سوابق کریمی در والیبال بانوان است.
هاله متقیان لیبرو سابق تیم ملی بزرگسالان و ذوب‌آهن اصفهان نیز دیگر صید بزرگ مسئولان باشگاه والیبال سریک گنبد است. متقیان متولد 25 آبان 1376 است و در پست لیبرو فعالیت می‌کند. او سابقه عضویت در تیم ملی جوانان، تیم ملی بزرگسالان، قهرمانی با ذوب‌آهن اصفهان در لیگ برتر 97 و حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو را در کارنامه دارد. ریحانه داورپناه دیگر خرید مهم تیم والیبال سریک گنبدکاووس است. داورپناه متولد 21 فروردین 1375 است و سابقه عضویت در سایپا، باریج‌اسانس و تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان ایران را در کارنامه دارد و در پست پاسور یکی از بهترین‌های ایران محسوب می‌شود. در کنار این ستاره‌ها، بازیکنان بومی و فصل قبل سریک گنبد نظیر ثریا قلیچ‌نیازی، مائده یلمه، آیناز دانسته، سوین قربان‌پور، مریم قاضی‌راد، آیدا ولی‌نژاد،‌هانیه حسینی، زهرا شوشتری،‌عارفه جلالی و ندا جهانگیری نیز حفظ شده‌اند تا این تیم با جذب یک بازیکن خارجی و 2 بازیکن ملی‌پوش دیگر و با تلاش‌های خلیل آزمون و همچنین سردار که دغدغه موفقیت تیمش را دارد، امیدوار به درخشش در لیگ برتر و موفقیت در بالاترین سطح والیبال باشگاهی بانوان
در ایران باشد.
 


Page Generated in 0.0061 sec