printlogo


کد خبر: 249102تاریخ: 1401/4/7 00:00
سوژه


هوادار انتخاب خوبی برایم بود
انتظاری: حقم را بخشیدم و حلال‌شان کردم

هافبک شمالی هوادار با وجود گلایه‌هایی که نسبت به اتفاقات گذشته دارد، مدعی است تمرکز خود را روی موفقیت تیمش در فصل گذشته قرار داده بود. نیما انتظاری بعد از فصل پرماجرایی که در نفت مسجدسلیمان پشت سر گذاشت، در فصل گذشته در جمع شاگردان رضا عنایتی و تیم هوادار حاضر شد و توانست بار دیگر عملکرد موفقی به جا بگذارد. او در این باره می‌گوید: «هوادار اولین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کرد، شاید انتظار نداشتم اینقدر خوب پیش برود. با اینکه اول فصل کمی تردید داشتم پیشنهاد هوادار را قبول کنم، اما فصل گذشته واقعاً فصل خوبی داشتم. بویژه همکاری با رضا عنایتی که خیلی روند خوبی داشت. در بیشتر بازی‌های فصل گذشته بجز یکی، دو بازی که محروم بودم، در اکثر بازی‌ها در زمین حاضر بودم و به اهداف مد نظرم به لحاظ فنی رسیدم. من 53 درصد از این تیم دریافتی مالی داشتم. واقعاً هوادار تیم خوبی است اگر از نظر مالی فقط کمی میزان پرداختی‌اش بیشتر شود قطعاً سال‌های بعد می‌توانند نتایج بهتری کسب کنند.»
او با اشاره به حواشی‌ای که طی سال‌های گذشته در نفت مسجد سلیمان برایش ایجاده شده اینطور می‌گوید: «برای مردم شهر مسجد سلیمان احترام بسیار زیادی قائل هستم، بحثی که داشتم با مردم عزیز این شهر نبود. من هنوز با مردم این شهر در ارتباطم و بحث ما با افراد دیگری بود. اگر حقی بر گردن آنها دارم به شخصه به این موضوع فکر نمی‌کنم و حلال‌شان می‌کنم. چون تمرکزم روی هدفم است و به فوتبالم فکر می‌کنم.»

اشجاری: بقا در لیگ یک هم شاهکار است

حسن اشجاری سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش که توانسته با این تیم به لیگ یک صعود کند درباره هدف تیمش در فصل بعد لیگ یک می‌گوید: «من آدم جاه‌طلبی هستم و دوست دارم اتفاقی تاریخی مثل صعود به لیگ برتر را در فصل اولم رقم بزنم اما باید قبول کنیم که تیم ما زیرساخت‌های لازم را ندارد و حتی نمی‌توانیم فعلاً از تیم‌های لیگ یکی میزبانی کنیم. با این وضعیت ماندن در لیگ یک هم برای ما شاهکار است و هدفم حفظ ثبات و ماندن در لیگ آزادگان است. ما برنامه مدونی داریم و باید مرحله به مرحله جلو برویم. ملوان با آن همه خرج، بعد از ۶ سال به لیگ برتر بازگشت و مس کرمان بعد از ۸ سال که در هر فصل، حداقل ۲۰ میلیارد هزینه می‌کرد، توانست مجوز لیگ برتر را بگیرد. اینها از هر سال تجربه اندوختند و ما هم می‌خواهیم همین مسیر را برویم اما دوست دارم با سرعت بیشتری این اتفاق بیفتد و خیلی زودتر از چیزی که بقیه فکر می‌کنند چوکا لیگ برتری شود.» این اتفاق آرزوی قلبی‌اش هم هست: «من یک صعود از لیگ دو به لیگ یک را در کارنامه‌ام دارم و دوست دارم صعود به لیگ برتر هم در کارنامه‌ام وجود داشته باشد.»

 


Page Generated in 0.0052 sec