printlogo


کد خبر: 249097تاریخ: 1401/4/7 00:00
نقل و انتقالات لیگ برتر


قلعه‌نویی دست به کار شد


بعد از انتقال گولسیانی به پرسپولیس، باشگاه سپاهان دیگر عنصر اصلی تدافعی تیمش را از دست نداد. محمد نژادمهدی مدافع میانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس انجام مذاکره با مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره این باشگاه قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با سپاهان تمدید کرد.
روند تمدید قرارداد با بازیکنان گل‌گهر سیرجان همچنان ادامه دارد و این باشگاه پس از حفظ نفرات تأثیرگذاری مثل محسن فروزان، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، مرتضی تبریزی و مهران گلزاری، قرارداد یکی از مدافعان خود را نیز تمدید کرد. علیرضا آرتا، مدافع جوان دو فصل اخیر گل‌گهر سیرجان با نظر مثبت امیر قلعه‌نویی در این تیم ماند و قراردادش را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.
محمد شریفی هافبک بوشهری سابق پرسپولیس که جزو سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود، طی توافقی، به مدت یک فصل به نساجی مازندران پیوست.
مرتضی منصوری مدافع تیم نساجی مازندران پس از مذاکره و توافق با مدیران باشگاه مس رفسنجان با عقد قراردادی به این تیم پیوست تا در لیگ بیست و دوم شاگرد محمد ربیعی باشد.

شریفات: مشکلی پیش نیاید در آلومینیوم می‌مانم


اسماعیل شریفات که فصل گذشته در هر 30 بازی تیمش در لیگ برتر به میدان رفته در مورد آخرین وضعیت آلومینیوم اراک برای فصل آینده می‌گوید: «واقعیت این است که من چند پیشنهاد دارم و از طرفی باشگاه آلومینیوم هم پیشنهاد تمدید قرارداد داده است و احتمالاً تا دو سه روز آینده با مسئولان باشگاه صحبت خواهم کرد. اگر مشکل خاصی پیش نیاید در آلومینیوم می‌مانم.» او با اشاره به عملکردش این‌طور می‌گوید: «من در نیم‌فصل اول سه گل زدم، دو پنالتی گرفتم و یک پاس گل دادم و شرایط خوبی داشتم، ولی تیم ما در نیم‌فصل دوم به دلیل بدشانسی و برخی مسائل نتوانست نمایش نیم‌فصل اول را داشته باشد و همین موضوع روی عملکرد همه بازیکنان تأثیر داشت. امیدوارم فصل آینده شرایط بهتری را رقم بزنم و عملکردم خیلی بهتر از پارسال باشد.»


Page Generated in 0.0065 sec