printlogo


کد خبر: 249092تاریخ: 1401/4/7 00:00
بازتاب از ساعت 13 الی 16

شماره تماس
02184711175
ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.

فدراسیون فوتبال و بخصوص مدیریت تیم‌های سرخابی کاملاً به قوانین فیفا توجه کنند چون فیفا دائم دنبال پرونده‌سازی برای فوتبال ایران است آن هم توسط رقبای فوتبال ایران که عبارتند از؛ باشگاه‌های امارات و عربستان.
رضا برهانی مجد از تهران
 
در نظرسنجی فیفا برای اینکه تیم پرسپولیس به مجموعه فیفا اضافه شود نیاز به رأی من و تو دارد. لطفاً یک دقیقه وقت بگذارید و به تیم محبوب‌تان رأی بدهید. در حال حاضر تیم پرسپولیس در رتبه سوم قرار دارد. لطفاً لینک را پیدا کنید و حتماً به تیم پرسپولیس رأی بدهید.
سیاوش پذیرش از تهران
 
به نظر من اگر مردم بخواهند برای تیم استقلال بازیکن جمع‌آوری کنند آمار یارکشی برای این تیم به هزار نفر می‌رسد! در حال حاضر استقلال می‌تواند فقط چند بازیکن را به تیم دعوت کند؛ آن هم تعداد خیلی محدود.
فرید عسگری از میانه
 
همان طوری که میلاد زکی‌پور گفته، رفتن و یا نرفتن هر بازیکنی که قصد دارد به تیم پرسپولیس برود و یا اینکه از رفتن به این تیم منصرف شد، اصلاً ربطی به هواداران این تیم ندارد!
پرویز ثنایی از همدان
 
تو را به خدا محمدحسین زواری، هافبک تیم صنعت نفت آبادان و عضو تیم ملی امید را به تیم استقلال دعوت کنید تا با تیم استقلال قرارداد ببندد. هرچند مذاکراتی بین تیم استقلال و زواری انجام شده است و امیدوارم به نتیجه برسد.
فرهاد امیری از خرم‌آباد
 
یحیی گل‌محمدی بالاخره انتخاب درستی کرد. سبک بازی هنانوف خیلی شبیه کریم باقری است. کریم هم ابتدا مدافع بود ولی بعدها در پست هافبک دفاعی بازی کرد و در این پست تبدیل به بهترین بازیکن ایران و آسیا شد. من از پارسال گفته بودم که هنانوف را در هافبک دفاعی قرار بدهند که تجربه بازی در این پست در تیم‌های تاجیکستانی را در کارنامه دارد و خوب هم بازی کرده است. با توجه به سرزنی و شوتزنی و جنگندگی خوبی که دارد شک نکنید خودش را کم‌کم در تیم جا می‌اندازد.
سعید الماسی از کرج


Page Generated in 0.0056 sec