printlogo


کد خبر: 249091تاریخ: 1401/4/7 00:00
در گفت‌و‌گو با روزنامه العرب قطر
شجاع خلیل‌زاده: از اروپا هم پیشنهاد داشتم

شجاع خلیل‌زاده در فصل نقل و انتقالات تابستانی بعد از دو فصل حضور در الریان قطر از این تیم جدا شد تا پیراهن الاهلی قطر را بر تن کند. او در گفت‌و‌گویی اختصاصی و مفصل که با روزنامه العرب قطر داشت درباره موضوعات مهمی سخن به میان آورد که بخشی از آن را در ادامه می‌خوانید:
خلیل‌زاده درباره همبازی بودنش با کنعانی‌زادگان در الاهلی می‌گوید: «من با کنعانی‌زادگان هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس همبازی بوده‌ام و همدیگر را بخوبی می‌شناسیم.
 او شرایط تیم را برای من به تصویر کشید و از این انتقال بسیار خوشحال بود.»
شجاع به پیشنهادهای دیگرش اشاره می‌کند: «بله من پیشنهادهایی از ایران، اروپا و دو باشگاه قطری دیگر و البته لیگ امارات هم داشتم. دلیل این انتخاب این بود که دوست داشتم با خانواده‌ام در دوحه باقی بمانم. من با سرمربی تیم هم صحبت کردم و او احساس خوبی نسبت به من داد. البته کنعانی زادگان هم در این انتخاب نقش داشت و من را قانع کرد.»
او درباره گروه تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 این‌طور توضیح می‌دهد: «طبیعتاً قرار گرفتن در گروه امریکا، انگلیس و ولز سخت است. آنها بازیکنانی در کلاس بالای جهانی دارند اما ما هم در تیم ملی ایران خواهیم جنگید و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم. امیدوارم که هواداران را خوشحال کنیم.»
خلیل‌زاده درباره آمادگی قطر برای جام جهانی این‌طور می‌گوید: «در اینجا امکانات و آمادگی برای جام جهانی استثنایی است. ورزشگاها و زیرساخت‌ها همگی در بالاترین سطح است. قطر میزبانی رقابت‌های جهانی بزرگی را برعهده گرفته است و آزمون پس داده است. این برای نخستین بار است که جام جهانی در یک کشور عربی و در خاورمیانه برگزار می‌شود و بدون شک بهترین نسخه از این رقابت خواهد بود. برای تیم ملی فوتبال قطر باوجود آنکه در گروه سختی قرار دارد آرزوی موفقیت می‌کنم. البته این تیم بازیکنان خوبی دارد و می‌تواند نتایج خوبی کسب کند.»


Page Generated in 0.0055 sec