printlogo


کد خبر: 249055تاریخ: 1401/4/6 00:00
خرده گزارش


خبیری و شهریاری دو عضو هیأت مدیره پرسپولیس

بعد از برگزاری مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس، دو عضو جدید هیأت مدیره این باشگاه انتخاب شدند. این مجمع ضمن تشکر از خدمات محمد علیپور؛ حسین شهریاری و حسین خبیری را به مدت دو سال به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره این باشگاه انتخاب کرد. از حدود یک ماه قبل اخباری درباره انتخاب شهریاری و خبیری برای این سمت شنیده می‌شد. در سابقه شهریاری مدیریت باشگاه نفت و قائم مقامی باشگاه سایپا دیده می‌شود ضمن اینکه مدتی هم نایب رئیس فدراسیون هاکی بوده است. شهریاری همچنین مدتی مدیرعامل شرکت‌های صنعتی مثل ایران کاوه و ایندامین بوده است. حسین خبیری هم مسئولیت‌هایی در باشگاه پرسپولیس داشته. او مدتی مدیر مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر و مدتی هم مدیر مجموعه ورزشی شهدای گمنام بود. او سال‌ها در باشگاه پرسپولیس سمت‌هایی مثل مشاور و معاون اجرایی داشته است. با کامل شدن هیأت مدیره پرسپولیس باید دید رئیس هیات مدیره کی انتخاب خواهد شد و چه کسی به این سمت می‌رسد.

سیدجلال یک نیمه پرسپولیس، یک نیمه ملوان

گفته می‌شود سیدجلال حسینی با انتشار یک پست اینستاگرامی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. همچنین باشگاه پرسپولیس به‌دنبال برگزاری یک بازی خداحافظی برای کاپیتان سیدجلال است و به احتمال فراوان این بازی پیش از آغاز لیگ بیست و دوم برگزار خواهد شد. در صورت فراهم شدن شرایط، تیم پرسپولیس در این دیدار خاص به مصاف ملوان انزلی می‌رود.
در این بازی که به احتمال زیاد کمتر از 90 دقیقه خواهد بود سیدجلال حسینی در نیمه اول با پیراهن ملوان بازی خواهد کرد و در نیمه دوم لباس پرسپولیس را خواهد پوشید تا در نهایت در میان استقبال همبازیان و دوستان و همچنین حضور هواداران در ورزشگاه به‌صورت رسمی از دوران بازیگری فوتبال خداحافظی کند. این برنامه‌ای است که باشگاه پرسپولیس به‌دنبال اجرای آن است و باید دید که این تصمیم عملی خواهد شد یا نه.

نیمی از لیست یحیی؟

مهرداد خانبان آنالیزور پرسپولیس دیروز در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد تا الان نیمی از لیست مدنظر یحیی جذب شده آن هم در حالی که سرخ‌ها تا الان 7 بازیکن غالباً مطرح و باتجربه جذب کرده‌اند و نهایتاً با جذب دو مهاجم دیگر که احتمالاً دیاز و منشا خواهند بود به کارشان پایان خواهند داد.

په‌په می‌آید

په‌په مربی بدنساز اسپانیایی پرسپولیس با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش خبر از سفر به ایران داد. ظاهراً او در کنار خانواده شام خداحافظی را میل کرده و امروز و فردا در تهران خواهد بود تا قبل از شروع تمرینات پیش فصل قراردادش را منعقد کند و جلساتی هم با گل‌محمدی داشته باشد.





 


Page Generated in 0.0060 sec