printlogo


کد خبر: 249029تاریخ: 1401/4/6 00:00
مسئولیت‌ها را رسمی کنید



رضا حمیدی
روزی که ساپینتو با باشگاه استقلال به توافق نهایی رسید (قبل از معارفه رسمی در تهران) تصویری از این مربی پرتغالی منتشر شد که در کنارش افرادی حضور داشتند که نام‌ آنها برای اهالی فوتبال ناآشنا نیست. در این تصویر چهارنفره بیش از همه اما حضور سعید آجورلو که گفته می‌شود با مصطفی آجورلو نسبت فامیلی دارد، جلب توجه می‌کرد و این سؤال را در همان بدو انتشار به وجود آورد که نقش این شخص در قرارداد فی‌مابین باشگاه استقلال و سرمربی پرتغالی چیست و چطور به یکباره آجورلوی کوچک سر از میز توافق با سرمربی جدید درآورده است.
مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال از زمان حضور در این باشگاه تا به امروز هیچ گاه درباره اینکه نقش سعید آجورلو در تصمیم‌گیری‌های مهم باشگاه چیست، پاسخی به پرسشگران نداده است اما به نظر می‌رسد این شخص رل اول را در مذاکرات با مربیان و حتی بازیکنان ایفا می‌کند و به نوعی دست راست آقای مدیر در رایزنی‌های مهم محسوب می‌شود.
بعد از پایان پروسه انتخاب سرمربی استقلال شنیده شد که سعید آجورلو زمان نسبتاً قابل توجهی خارج از ایران حضور داشته تا زمینه‌ساز مذاکرات و در نهایت حضور سرمربی جدید شود که انتشار تصویر ساپینتو در کنار او نقش این شخص را در انتخاب سرمربی استقلال کاملاً به اثبات می‌رساند. با وجود این اما روشن نیست که چرا مدیرعامل باشگاه استقلال از معرفی دست راست خود در مذاکرات طفره می‌رود و سعی در مخفی نگه داشتن پست سازمانی سعید آجورلو دارد؟!
اگر سعید آجورلو مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال است یا اینکه نقش مشاور ارشد آقای مدیرعامل را ایفا می‌کند باید از سوی مدیرعامل باشگاه استقلال این موضوع به طور رسمی به اطلاع رسانه‌ها رسانده شود تا افکار عمومی نیز در جریان پست سعید آجورلو در باشگاه استقلال قرار بگیرند.
بدون شک مخفی نگه داشتن پست کاری سعید آجورلو در شأن باشگاه استقلال نیست و هیچ گاه نیز در تاریخ این باشگاه سابقه نداشته که افرادی بدون معارفه یا صدور حکم در باشگاه استقلال مشغول به فعالیت شوند.
به همین دلیل از آجورلوی بزرگ که این روزها سودای ساخت ورزشگاه اختصاصی برای باشگاه استقلال را دارد و حتی وعده دریافت هزارمیلیارد از صدا و سیما را می‌دهد انتظار است به جای این اهداف بزرگ و دست نیافتنی ابتدا درباره حضور نزدیک‌ترین افراد به خودش در بدنه مدیریتی باشگاه استقلال روشنگری کند تا ابهام‌هایی که درباره حضور برخی افراد در تصمیم‌گیری‌های کلان باشگاه استقلال شکل گرفته از ذهن دور شود.
به هر حال اگر آجورلوی بزرگ به توانایی‌های آجورلوی کوچک اعتقاد دارد، باید رسماً مسئولیت‌های این شخص را رسانه‌ای کند تا مشخص شود افراد تحت چه عنوانی ناگهان در مذاکرات دوبی حاضر می‌شوند و با سرمربی جدید عکس یادگاری می‌گیرند.


Page Generated in 0.0047 sec