printlogo


کد خبر: 249028تاریخ: 1401/4/6 00:00
خبر

جلسات ساپینتو با برهانی
 مصطفی آجورلو در جلسه معارفه سرمربی جدید استقلال تأکید کرد باید میان آکادمی این باشگاه و سرمربی تیم بزرگسالان هماهنگی لازم برقرار باشد چون همه باید در یک راستا حرکت کنند و بازیکنان تیم‌های پایه با تفکر سکاندار تیم بزرگسالان کاملاً آشنا شوند تا هرگاه به تمرینات این تیم فراخوانده شده یا مجال حضور در لیگ برتر را پیدا کردند، با کمترین اتلاف وقت ممکن بتوانند خود را با شرایط منطبق کنند. برای اینکه خواسته مدیرعامل استقلال که اتفاقاً غیر منطقی هم تلقی نمی‌شود، به حالت اجرایی دربیاید، قرار شده پس از بازگشت به ایران جلسات مستمری میان ساپینتو و آرش برهانی برگزار شود تا آکادمی استقلال با استفاده از روش‌ها و راهکارهای پیشنهادی سرمربی تیم بزرگسالان امور را جلو ببرد.
برهانی علاوه بر مدیریت آکادمی استقلال، وظیفه سرمربیگری تیم امید این باشگاه را هم برعهده دارد و همین مسأله لزوم ایجاد هماهنگی بیشتر میان او و مرد پرتغالی را بیش از هر زمان دیگری نمایان می‌کند.

واکنش جالب هواداران استقلال به جدایی منصوریان
ممنون که پرسپولیس را بردی
 علیرضا منصوریان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد دیگر شرایط برای حضورش در صنعت نفت آبادان مهیا نیست و به همین خاطر از این تیم جدا می‌شود و در فصل آینده هدایت زردپوشان استان نفت‌خیز کشورمان را برعهده نخواهد داشت. با توجه به نتایجی که منصوریان گرفت، کاملاً مشخص بود شرایط با مدیریت باشگاه کاملاً دوگانه شده باشد و منتقدانی جدی برای ادامه همکاری سر راه خود ببیند ولی نکته جالب توجه واکنش هواداران استقلال نسبت به این قضیه در فضای مجازی بود. استقلالی‌ها با اشاره به پیروزی ارزشمند صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس در اسفندماه سال گذشته که نقش مهمی در قهرمانی استقلال ایفا کرد، برای منصوریان در فضای مجازی نوشتند:
 ممنون که پرسپولیس را بردی و به‌عنوان یک استقلالی کمک حال استقلال برای رسیدن به ‌عنوان قهرمانی لیگ برتر شدی.

شرایط با رفتن مجیدی عوض می‌شود
دورهمی بزرگان استقلال با سرمربی جدید
 فرهاد مجیدی هیچ تمایلی به اینکه در طول دوران سرمربیگری خود رابطه نزدیکی با بزرگان استقلال داشته باشد از خود نشان نمی‌داد و جدا از اینکه با تعداد زیادی از آنها هیچ ارتباطی نداشت، در طول فصل بارها مورد انتقاد استقلالی‌های قدیمی نیز قرار گرفت و حتی پس از جدا شدن از این تیم هم نقدهای بسیار تندی از طرف آنها به سرمربی سابق آبی‌پوشان وارد شد ولی ترجیح داد پاسخ هیچ‌کس را ندهد و سکوت اختیار کند. فرهاد در طول فصل اصلاً برای اینکه با چهره‌های قدیمی جلسه بگذارد علاقه‌ای نشان نداد و همین مسأله یکی از عوامل ناراحتی استقلالی‌های سابق بود ولی حالا به نظر می‌رسد شرایط عوض شده است. مدیران باشگاه می‌خواهند پیشکسوتان استقلال به تیم نزدیک‌تر شوند و رابطه گرم‌تری با مجموعه پیدا کنند. آنها قصد دارند قبل از شروع فصل جلسه‌ای با حضور تعدادی از چهره‌های قدیمی و سرمربی جدید بگذارند تا ریکاردو کاملاً به این واقعیت پی ببرد که در چه تیم بزرگی کار می‌کند و هرچقدر با قدیمی‌ها بهتر باشد، حتماً در روزهای حساس به نفع او تمام خواهد شد.

استقلال بازی نمی‌خورد
 هر بازیکنی پیشنهاد دارد، رسماً اعلام کند
همواره در فصل نقل و انتقالات گروهی از بازیکنان مدعی دریافت پیشنهادات عجیب و غریب از تیم‌های داخلی و حتی خارجی می‌شوند و بدیهی است که این مسأله در رابطه با استقلالی‌ها جدی‌تر باشد چون مقتدرانه عنوان قهرمانی رقابت‌های این فصل لیگ برتر را مال خود کردند و در آخرین اردوی تیم ملی هم ۶ نماینده داشتند. در این شرایط حتماً پیشنهاداتی به آنها ارائه می‌شود ولی مدیران باشگاه اصلاً نمی‌خواهند در این بازی بازنده شوند به همین خاطر تأکید کرده‌اند هرکدام از بازیکنانی که قرارداد‌شان به پایان رسیده و باشگاه می‌خواهد آنها را حفظ کند یا ملی‌پوشانی که مدعی دریافت پیشنهادات خارجی شده‌اند اگر واقعاً چنین اتفاقی برایشان رخ داده، مدارک آن را ارائه کنند و براساس همین مسأله مذاکرات تمدید قرارداد برای فصل آینده را جلو ببرند ولی در غیر این صورت بهتر است همه چیز در یک فضای مبتنی بر واقعیت پیش برود و این‌طور نباشد که هر روز صحبت از یک پیشنهاد تازه مطرح شود و شرایط به گونه‌ای باشد که انگار تمام بازیکنان استقلال از آن سوی آب‌ها دعوتنامه دریافت کرده‌اند.


Page Generated in 0.0058 sec