printlogo


کد خبر: 249023تاریخ: 1401/4/6 00:00
اخبار

چالش جدید آقای گلف‌باز در لس‌آنجلس
گرت بیل در پایان قراردادش با رئال مادرید به لس‌آنجلس اف‌سی در MLS می‌پیوندد. کاپیتان تیم ملی ولز در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی از خودش منتشر کرده که در آن لباس لس‌آنجلس اف‌سی را پوشیده و در کپشن نوشته است: «بزودی می‌بینمت، لس‌آنجلس». او بیو خود در اینستاگرام و توئیتر را هم تغییر داده و نوشته: «فوتبالیست در LAFC و FAWales». لس‌آنجلس اف‌سی هنوز قرارداد انتقال او را رسماً اعلام نکرده، اما پست بیل را ریتوییت کرده است. گفته می‌شد بیل که پنج قهرمانی لیگ قهرمانان با رئال مادرید دارد، در صورت ناکامی در راهیابی ولز به جام جهانی، بازنشسته می‌شد. جام جهانی در نوامبر و دسامبر برگزار می‌شود و بیل که 9 سال را در رئال مادرید گذراند، توانست ولز را با برد مقابل اوکراین به جام جهانی برساند. این بازیکن 32ساله قصد دارد در MLS آماده حضور در جام جهانی شود؛ رقابت‌هایی که ولز از سال 1958 تاکنون به آن راه نیافته بود. تام بوگرت، خبرنگار MLS گفته که قرارداد بیل 12ماهه است. لس‌آنجلس اف‌سی در حال حاضر در صدر جدول کنفرانس غرب قرار دارد و یک امتیاز بیشتر از رئال سالت‌لیک دارد. فصل 2022 در فوریه شروع شده و تا 9 اکتبر ادامه می‌یابد و سپس پلی‌آف‌ها برگزار می‌شود و فینال در 5 نوامبر خواهد بود. جام جهانی تنها دو هفته بعد از فینال آغاز می‌شود و قرار است ولز در دیدار اول خود به مصاف امریکا برود. بیل می‌تواند از 7 جولای که پنجره نقل و انتقالات ثانویه MLS باز می‌شود، برای تیم جدیدش به میدان برود. اوضاع برای جورجیو کیه‌لینی هم همین‌طور است. او هم از یوونتوس به این باشگاه می‌رود و همبازی بیل خواهد بود. به این ترتیب، اولین دیداری که کیه‌لینی و بیل می‌توانند به میدان بروند، بازی با لس‌آنجلس گلکسی همشهری در جمعه، 8 جولای است. دربی لس‌آنجلس به «ال ترافیکو» هم معروف است. آخرین بازی که بیل در آن حضور داشته، باخت سه بر دو ولز مقابل هلند در دو هفته پیش در لیگ ملت‌های اروپا بود. انتظار می‌رود او در روزهای آتی و پس از استراحتی کوتاه راهی امریکا شود. گفته می‌شود قرارداد او با لس‌آنجلس اف‌سی ‌بندی دارد که طبق آن، قابل تمدید برای 12 یا 18 ماه دیگر است.

 منچستر یونایتد مطمئن از خرید دی‌یونگ
منچستر یونایتد تقریباً مطمئن شده که می‌تواند با بارسلونا بر سر انتقال فرنکی دی‌یونگ به توافق برسد و مواضع دو طرف بر سر مبلغ انتقال او به هم نزدیک شده است. انتقال دی‌یونگ می‌تواند اوضاع را به سوی مدیران باشگاه منچستریونایتد تغییر دهد.

وستهم رایس را نمی‌فروشد
وستهم قصد دارد دکلان رایس، ستاره خط میانی‌اش را نگه دارد. رایس زیر نظر چلسی بوده است اما وستهم تأکید دارد که او را به رقبای لندنی‌اش و باشگاه‌های دیگر نخواهد فروخت.

پاسخ منچستریونایتد به شایعه رفتن رونالدو به چلسی
در پی انتشار شایعه مذاکره ژرژ مندز مدیربرنامه‌های کریستیانو رونالدو با باشگاه چلسی، باشگاه منچستریونایتد واکنش نشان داده و به ستاره پرتغالی‌اش گفته است که فروشی نیست و فکر رفتن از این تیم را از سر خارج کند. با توجه به عدم راهیابی منچستر‌یونایتد به لیگ قهرمانان، گفته می‌شود رونالدو نمی‌خواهد در این تیم بماند. به همین دلیل هم مدیربرنامه او مأمور شده تا برای موکلش یک تیم جدید پیدا کند و چلسی هم یکی از این تیم‌ها بوده است. این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد او به بایرن مونیخ و یوونتوس هم پیشنهاد شده است. شایعه ملاقات مندز با تاد بولی مالک جدید چلسی آخرین ساعات شنبه شب توسط خبرنگار انگلیسی دیوید اورنستین منتشر شد و او ادعا کرد که این اتفاق هفته گذشته رخ داده است. منچستریونایتدی‌ها اما با شنیدن این شایعه به رونالدوی 37 ساله اطمینان خاطر داده که فصل آینده جزو مهره‌های کلیدی تیم اریک تن‌هاخ برای بازسازی تیم خواهد بود.
رونالدو در آخرین گفت‌و‌گویش با سایت باشگاه منچستریونایتد درباره تن‌هاخ گفته بود: «چیزی که من درباره او می‌دانم این است که کارش در آژاکس خوب بوده و یک مربی باتجربه است. اوضاع تیم باید مطابق چیزی که او می‌خواهد تغییر کند. من هم امیدوارم که ما موفق شویم چون اگر او موفق شود منچستریونایتد موفق خواهد بود. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. ما برای شروع کارمان در کنار هم خوشحال و هیجان‌زده هستیم، نه فقط ما بازیکنان بلکه هواداران. من برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. بیایید باور کنیم که سال آینده می‌توانیم برای بردن جام‌های مختلف تلاش کنیم.»

 نیمار می‌رود؟
آینده نیمار در پاری‌سن‌ژرمن اصلاً تضمین‌شده نیست. پی‌اس‌جی و یوونتوس مذاکرات خود را بر سر انتقال این بازیکن برزیلی آغاز کرده‌اند. چلسی هم این بازیکن را می‌خواهد. به نظر می‌رسد نیمار به پایان کار خود در پاری‌سن‌ژرمن نزدیک شده است. البته مبلغ بالای قرارداد او مانعی برای هر تیمی است که می‌خواهد او را جذب کند مگر اینکه ستاره برزیلی از خواسته‌های مالی خود کوتاه بیاید. البته گفته می‌شود نیمار اصلاً قصد ندارد از پاریس برود.
 
لیورپول، مطمئن از خرید بلینگهام
لیورپول مطمئن است که جود بلینگهام را در تابستان بعد از بوروسیا دورتموند خواهد خرید. آنها البته با رقابت سختی بر سر انتقال این بازیکن روبه‌رو بودند. اما کالوین فیلیپس، هم‌تیمی بلینگهام در تیم ملی انگلیس به منچستر سیتی خواهد پیوست و حالا کلوپ بر این باور است که با این انتقال، کارش برای جذب بلینگهام راحت شده است.


 


Page Generated in 0.0048 sec