printlogo


کد خبر: 249007تاریخ: 1401/4/6 00:00
بازتاب از ساعت 13 الی 16


شماره تماس
02184711175
ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.

باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی قرارداد سه ساله بسته بود اما مدیران این تیم مانع رفتنش نشدند. خود فرهاد مجیدی هم دلش نمی‌خواست از تیم استقلال برود. رسانه‌ها و هواداران تیم هم خیلی مشتاق بودند که فرهاد در تیم بماند ولی مدیران استقلال به فرهاد مجیدی اعتنا نکردند! واقعاً با چنین منطقی کلوپ و گواردیولا هم با چنین رفتارهایی باید تا حالا صد بار از لیورپول و سیتی برکنار می‌شدند!
قاسم موسوی از اهواز
 
یحیی گل‌محمدی چرا با منشا قرارداد نمی‌بندد؟! مگر منشا چه مشکلی دارد که با او قرارداد نمی‌بندند؟ اتفاقاً منشا از اکثر بازیکنان خارجی در لیگ برتر خیلی سرتر و بهتر بازی کرده است. به نظر من منشا از علیپور هم بهتر است.
پیمان الماسی از ایلام
 
مقایسه عملکرد سه سرمربی تازه‌وارد خارجی به لیگ برتر ایران خیلی جالب است البته عملکرد سرمربی تیم حال حاضر استقلال از همه مربیان خارجی فصل آینده ضعیف‌تر است.
محمد رحیم چراغی از کاشمر
 
این که نشد! مسئولان باشگاه استقلال بدون اینکه به حرف هواداران توجه کنند هر کاری دل‌شان می‌خواهد انجام می‌دهند. البته اشتباه از جانب هواداران است که وعده‌ها را باور می‌کنند. کدام تیم است که سرمربی موفقش را از تیم دور ‌کند؟! تیم رقیب اکثر بازیکنان لیگ برتر را جذب کرده است اما تیم استقلال هنوز مثل اینکه خواب مانده است و تا نیم فصل هم به فکر جذب بازیکنان نمونه نمی‌افتد.
رضا برهانی مجد از تهران
 
فصل جدید مدیریت تیم پرسپولیس کارکرد فوق‌العاده‌ای تا اینجای کار از خود نشان داده و در انتخاب و گزینش بازیکنان لیگ، بهترین‌ها را انتخاب و گزینش نموده است. امیدوارم از این به بعد هم یک مهاجم ممتاز و نمونه را به تیم دعوت کنند تا این ضعف بزرگ تیمی برطرف شود.
مرادی از کرج
 
سلام بر ایران ورزشی‌ها. لطفاً راجع به والیبال بیشتر بنویسید؛ بخصوص گزارش بازی‌های لیگ ملت‌ها.
خسروی از ارومیه


Page Generated in 0.0068 sec